--- title: | Scholia som del af en verdeningspraksis subtitle: | HumTek-23, Basisprojekt 2 \ eksamensgruppe S2424791-JI date: 2024-04-22 metadata-files: - _actors.yml - ../_report.yml - ../_draft.yml format: html: default pdf: output-file: S2424791-JI.pdf breaks: false --- <!-- FIXMEs generelt for hele rapporten Omtal kun Hypothes.is perifært, medmindre vi når at inddrage det Brug begrebet "læringsfacilitering" fremfor "undervisning", undtagen direkte tilknyttet kilder: Konventionel pædagogik ser læring som resultat af undervisning, mens konstruktivistisk pædagogik skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). og konstruktionistisk pædagogik afviser helt rlevansen af skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). --> # Abstract <!-- FIXME: engelsk opsummering --> <!-- https://pad.degrowth.net/mGHhKvXyQ5SVeTIU11isQQ --> {{< include _baggrund.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Redegør for relevansen af grafer ifm. at tænke flerdimensionelt vha. hyperlinks <!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw --> {{< include _teori_og_metode.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Redegørelse for tentakulær læring - [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia - [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV) - [ ] Opstilling af model over tentakulær læring ifm. SLV <!-- https://pad.degrowth.net/5XR69V5rSEm9LwsLNtSXcQ --> {{< include _undersøgelser.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform - [ ] Afhold interviews - [ ] Analyser interviews - [ ] Reflektér over sammenhænge på baggrund af interviews - [ ] Iterativt arbejde med model over tentakulær læring <!-- https://pad.degrowth.net/ofRbx2f4QcWLR-o_kqTNCQ --> {{< include _konklusion.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering <!-- https://pad.degrowth.net/lU8aUxCkR5GNrP-8frklFA --> {{< include _perspektivering.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Læringsformen på RUC, PPL - [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af <!-- https://pad.degrowth.net/Jt6S4tAhQM-BUrAP-OllCg --> {{< include _kilder.qmd >}} # Referenceliste {.appendix} <!-- https://pad.degrowth.net/8krqOrqnR0iAIExDTtTrxw --> \begingroup \raggedright ::: {#refs .foo} ::: \endgroup <!-- https://pad.degrowth.net/qfFl3xiaQWCbpoyNPbNsEA --> {{< include _planer.qmd >}} {{< include _opgaver.qmd >}} {{< include _referater.qmd >}}