--- title: Tentakulær læsning subtitle: | Digitalisering \ som styrke for indholdsmæssig læring date: 2024-06-06 metadata-files: - _actors.yml - ../_report.yml - ../_draft.yml format: html: include-in-header: - text: <meta name="citation_pdf_url" content="https://thoughtroam.xn--abcdefghijklmnopqrstuvxyz-0fc0a81c.dk/worlding/S2424791-JI.pdf"> pdf: output-file: S2424791-JI.pdf breaks: false --- <!-- FIXMEs generelt for hele rapporten Omtal kun Hypothes.is perifært, medmindre vi når at inddrage det Brug begrebet "læringsfacilitering" fremfor "undervisning", undtagen direkte tilknyttet kilder: Konventionel pædagogik ser læring som resultat af undervisning, mens konstruktivistisk pædagogik skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). og konstruktionistisk pædagogik afviser helt rlevansen af skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). --> # Abstract <!-- FIXME: engelsk opsummering --> <!-- https://pad.degrowth.net/mGHhKvXyQ5SVeTIU11isQQ --> {{< include _intro.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## FIXME: Evaluering - [ ] Holder problemformuleringen stadigt? - [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw --> {{< include _method.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## FIXME: Evaluering - [ ] Har vi nok teoretisk fundering? - [ ] Dækker de erklærede metoder hvad vi rent faktisk gennemfører? - [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner? - [ ] ... {{< include _theory.qmd >}} {{< include _theory_learning.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## FIXME: Evaluering - [ ] Er der brug for flere interviews? - [ ] Er vores redegørelse dækkende ift. at danne en vidensgraf? - [ ] Holder vi skarp adskilt hvornår vi bruger Ernsts bog som rygdægning og som basis for undersøgelse? - [ ] ... {{< include _theory_5star.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## FIXME: Evaluering - [ ] ... # Analyser {{< include _analysis_scholia.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## FIXME: Evaluering - [ ] ... {{< include _analysis_hypothesis.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## FIXME: Evaluering - [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/5XR69V5rSEm9LwsLNtSXcQ --> {{< include _digitalisering.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## FIXME: Evaluering - [ ] Er modellen fyldestgørende? - [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/ofRbx2f4QcWLR-o_kqTNCQ --> {{< include _conclusion.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## FIXME: Evaluering - [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/lU8aUxCkR5GNrP-8frklFA --> {{< include _perspectives.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## FIXME: Evaluering - [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/Jt6S4tAhQM-BUrAP-OllCg --> {{< include _kilder.qmd >}} # Litteraturliste {.appendix} <!-- https://pad.degrowth.net/8krqOrqnR0iAIExDTtTrxw --> \begingroup \raggedright ::: {#refs .foo} ::: \endgroup # Bilag A {.appendix} {{< include _outline.qmd >}} <!-- # Bilag B {.appendix} {{< include _opgaver.qmd >}} # Bilag C {.appendix} {{< include _referater.qmd >}} -->