---
title: Tentakulær læsning
subtitle: |
 Digitalisering \
 som styrke for indholdsmæssig læring
date: 2024-06-06
metadata-files:
  - _actors.yml
  - ../_report.yml
  - ../_draft.yml
format:
  html:
    include-in-header:
      - text: <meta name="citation_pdf_url" content="https://thoughtroam.xn--abcdefghijklmnopqrstuvxyz-0fc0a81c.dk/worlding/S2424791-JI.pdf">
  pdf:
    output-file: S2424791-JI.pdf

breaks: false

---

<!-- FIXMEs generelt for hele rapporten
Omtal kun Hypothes.is perifært, medmindre vi når at inddrage det

Brug begrebet "læringsfacilitering" fremfor "undervisning",
undtagen direkte tilknyttet kilder:
Konventionel pædagogik ser læring som resultat af undervisning,
mens konstruktivistisk pædagogik skelner
mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
og konstruktionistisk pædagogik afviser helt rlevansen af
skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
-->

# Abstract

<!-- FIXME: engelsk opsummering -->

<!-- https://pad.degrowth.net/mGHhKvXyQ5SVeTIU11isQQ -->
{{< include _baggrund.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## FIXME: Evaluering
- [ ] Holder problemformuleringen stadigt?
- [ ] ...

<!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw -->
{{< include _metode.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## FIXME: Evaluering
- [ ] Har vi nok teoretisk fundering?
- [ ] Dækker de erklærede metoder hvad vi rent faktisk gennemfører?
- [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner?
- [ ] ...

# Teori

{{< include _læring.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## FIXME: Evaluering
- [ ] Er der brug for flere interviews?
- [ ] Er vores redegørelse dækkende ift. at danne en vidensgraf?
- [ ] Holder vi skarp adskilt hvornår vi bruger Ernsts bog som rygdægning og som basis for undersøgelse?
- [ ] ...

{{< include _scholia.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## FIXME: Evaluering
- [ ] ...

{{< include _hypothesis.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## FIXME: Evaluering
- [ ] ...

<!-- https://pad.degrowth.net/5XR69V5rSEm9LwsLNtSXcQ -->
{{< include _digitalisering.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## FIXME: Evaluering
- [ ] Er modellen fyldestgørende?
- [ ] ...

<!-- https://pad.degrowth.net/ofRbx2f4QcWLR-o_kqTNCQ -->
{{< include _konklusion.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## FIXME: Evaluering
- [ ] ...

<!-- https://pad.degrowth.net/lU8aUxCkR5GNrP-8frklFA -->
{{< include _perspektivering.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## FIXME: Evaluering
- [ ] ...

<!-- https://pad.degrowth.net/Jt6S4tAhQM-BUrAP-OllCg -->
{{< include _kilder.qmd >}}

# Litteraturliste {.appendix}

<!-- https://pad.degrowth.net/8krqOrqnR0iAIExDTtTrxw -->

\begingroup
\raggedright
::: {#refs .foo}
:::
\endgroup

# Bilag A {.appendix}

<!-- https://pad.degrowth.net/qfFl3xiaQWCbpoyNPbNsEA -->
{{< include _planer.qmd >}}

<!--
# Bilag B {.appendix}

{{< include _opgaver.qmd >}}

# Bilag C {.appendix}

{{< include _referater.qmd >}}
-->