# Bilag 2: Kommende opgaver * Opstille masterplan * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere (side 88-89 i "den lille røde") * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem (side 49-53 i "den lille røde") * Diskutere overordnet arbejdsrytme (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde") * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"? * Diskutere overordnede arbejdsfaser (side 93-94 i "den lille røde") * Skitsere en plan (side 96-99 i "den lille røde") * feedback til opponentgruppe * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde * Give feedback til opponentgruppe * Læse oplæg hver især * Annotere oplæg hver især * Diskutere annotationer * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik (side 108-109 i "den lille røde") * Opstille præsentation af kritik (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF) * Gennemgå kilder * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder) * Omtale kilder på relevante steder i rapporten * Forstå PPL * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde" * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her * interview? * Forstå semantiske grafer * Læse kilder og supergruppewebsite * Deltage i supergruppemøder og -workshops * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her * Forstå konkrete semantiske læringsredskaber * Anvende Scholia * Anvende Hypothes.is * Undersøge lignende alternativer * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne * ...overfor alternative ikke-digitale metoder * ...overfor alternative digitale redskaber * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer * Hvad er "Succes" i forhold til konkret anvendelse på afl. tidspunkt? * Problemformulering * Evalueringskriterier * ...