# Bilag 2: Kommende opgaver

* Opstille masterplan
    * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere
      (side 88-89 i "den lille røde")
    * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem
      (side 49-53 i "den lille røde")
    * Diskutere overordnet arbejdsrytme
      (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde")
        * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"?
    * Diskutere overordnede arbejdsfaser
      (side 93-94 i "den lille røde")
    * Skitsere en plan
      (side 96-99 i "den lille røde")
        * feedback til opponentgruppe
        * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde
* Give feedback til opponentgruppe
    * Læse oplæg hver især
    * Annotere oplæg hver især
    * Diskutere annotationer
    * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik
      (side 108-109 i "den lille røde")
    * Opstille præsentation af kritik
      (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF)
* Gennemgå kilder
    * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder
    * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder)
    * Omtale kilder på relevante steder i rapporten
* Forstå PPL
    * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde"
    * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her
    * interview?
* Forstå semantiske grafer
    * Læse kilder og supergruppewebsite
    * Deltage i supergruppemøder og -workshops
    * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her
* Forstå konkrete semantiske læringsredskaber
    * Anvende Scholia
    * Anvende Hypothes.is
    * Undersøge lignende alternativer
    * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis
    * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne
    * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne
    * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne
        * ...overfor alternative ikke-digitale metoder
        * ...overfor alternative digitale redskaber
        * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer
* Hvad er "Succes" i forhold til konkret anvendelse på afl. tidspunkt?
    * Problemformulering
    * Evalueringskriterier
    * ...