# Bilag 2: Kommende opgaver

* Opstille masterplan
  * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere
    (side 88-89 i "den lille røde")
  * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem
    (side 49-53 i "den lille røde")
  * Diskutere overordnet arbejdsrytme
    (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde")
    * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"?
  * Diskutere overordnede arbejdsfaser
    (side 93-94 i "den lille røde")
  * Skitsere en plan
    (side 96-99 i "den lille røde")
    * feedback til opponentgruppe
    * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde
* Give feedback til opponentgruppe
  * Læse oplæg hver især
  * Annotere oplæg hver især
  * Diskutere annotationer
  * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik
    (side 108-109 i "den lille røde")
  * Opstille præsentation af kritik
    (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF)
* Gennemgå kilder
  * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder
  * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder)
  * Omtale kilder på relevante steder i rapporten
* Forstå PPL
  * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde"
  * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her
  * interview?
* Forstå semantiske grafer
  * Læse kilder og supergruppewebsite
  * Deltage i supergruppemøder og -workshops
  * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her
* Forstå konkrete semantiske læringsredskaber
  * Anvende Scholia
  * Anvende Hypothes.is
  * Undersøge lignende alternativer
  * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis
  * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne
  * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne
  * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne
    * ...overfor alternative ikke-digitale metoder
    * ...overfor alternative digitale redskaber
    * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer
* Hvad er "Succes" i forhold til konkret anvendelse på afl. tidspunkt?
  * Problemformulering
  * Evalueringskriterier
  * ...