From e69a830f470ed903511d3a8ebc8b19d740262622 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Tue, 28 May 2024 21:10:38 +0200 Subject: revert some semantic newlines, and revide needed commas --- worlding/disposition.qmd | 9 ++++++--- 1 file changed, 6 insertions(+), 3 deletions(-) (limited to 'worlding') diff --git a/worlding/disposition.qmd b/worlding/disposition.qmd index 1c7e1bc..9b11a24 100644 --- a/worlding/disposition.qmd +++ b/worlding/disposition.qmd @@ -8,18 +8,21 @@ og på studiet fremhæves da også styrker ved at læse fysiske bøger og tage håndskrevne noter, men vi genkender ikke disse som styrkende for os. Vi associerer typisk videnskabelige problemstillinger -med skyer af kompleksiteter og føler os bremset i at leve os ind i stoffet +med skyer af kompleksiteter, +og føler os bremset i at leve os ind i stoffet gennem tekstmateriale præsenteret som endimensionelle tekster, hvor vi er afhængige af, at den måde forfatteren *kortlægger* kompleksisterne på matcher vores måde at folde dem ud på i vores bevidsthed. Vi synes selv at blive hjulpet af vores læseteknik, som vi føler hjælper til at "pakke teksten ud" og lege med den, -undersøge den fra skæve vinkler og sammenligne og diskutere vores tanker om den. +undersøge den fra skæve vinkler +og sammenligne og diskutere vores tanker om den. Vi er dog i tvivl om, om det måske er en form for blændværk -- en slags IT-fetish som reelt er ligegylig, eller måske direkte skadelig for vores læring, -eller om det er muligt at vores valgte teknik til en mere "spraglet" læsning +eller om det er muligt, +at vores valgte teknik til en mere "spraglet" læsning kan understøtte vores læring. Vi har en vag forståelse af læring, -- cgit v1.2.3