From b068bc48d3226c95aa62e9e062d24c89b3bde093 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Thu, 9 May 2024 16:37:57 +0200 Subject: semantics: reduction of the process (not the person processing) --- "worlding/_l\303\246ring.qmd" | 2 +- 1 file changed, 1 insertion(+), 1 deletion(-) (limited to 'worlding') diff --git "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" "b/worlding/_l\303\246ring.qmd" index 868bba5..2646eca 100644 --- "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" +++ "b/worlding/_l\303\246ring.qmd" @@ -79,7 +79,7 @@ Problemet med den tvedelte læringsmodel er, at den studerendes læringsrytme er forudbestemt af underviseren. Den studerende får derfor ikke indflydelse på *hvad* de lærer, og *hvorfor* de lærer. -Under tvedelt læring er den studerende reduceret +Under tvedelt læring er den studerendes læringsproces reduceret til et operativt og performativt set af opgaver [@Schraube_2024]. -- cgit v1.2.3