From 3535b52ef8721e2d5f7aff6bc352bb3ff083a9b6 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Ian Valentin Christensen Date: Sun, 7 Apr 2024 16:49:07 +0200 Subject: remove trailing spaces --- "worlding/_unders\303\270gelser.qmd" | 10 +++++----- 1 file changed, 5 insertions(+), 5 deletions(-) (limited to 'worlding') diff --git "a/worlding/_unders\303\270gelser.qmd" "b/worlding/_unders\303\270gelser.qmd" index 6a44bc1..f53d66b 100644 --- "a/worlding/_unders\303\270gelser.qmd" +++ "b/worlding/_unders\303\270gelser.qmd" @@ -1,11 +1,11 @@ # Undersøgelser -Ernst beskriver i sin bog, hvordan læringsprocessen har 4 afgørende trin, -i og med at læring er en handling. -Kritikken af digitale værktøjer går på, -at de kun kan understøtte brugeren på 3. trin, "hvordan". +Ernst beskriver i sin bog, hvordan læringsprocessen har 4 afgørende trin, +i og med at læring er en handling. +Kritikken af digitale værktøjer går på, +at de kun kan understøtte brugeren på 3. trin, "hvordan". Et eksempel på det modsatte kan ses i grafvisualiseringens evne til -at vise brugeren, hvad de mener de har lært. +at vise brugeren, hvad de mener de har lært. Ved konkret at visualisere, hvilke sammenhænge, brugeren har fået ud af teksten, får brugeren mulighed for at deltage i en iterativ proces af finjustering af grafen, -- cgit v1.2.3