From 2a8047ae932e30404fa73b5ea8e820a70f3f0efe Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Sun, 26 May 2024 16:17:11 +0200 Subject: clarify broad criticism on what digitalisation might support --- worlding/_struktur.qmd | 4 ++-- 1 file changed, 2 insertions(+), 2 deletions(-) (limited to 'worlding') diff --git a/worlding/_struktur.qmd b/worlding/_struktur.qmd index 608fc32..b8662dc 100644 --- a/worlding/_struktur.qmd +++ b/worlding/_struktur.qmd @@ -70,9 +70,9 @@ Digitalisering kan anvendes må mange forskellige måder, og kan have både positiv og negativ effekt på læring [@Conole2013, kap. 4]. En række eksempler på digitalisering præsenteres i @Schraube2024, som kan give det indtryk[^tendens], -at digitalisering generelt er enten skadeligt for læring +at digitalisering generelt enten er direkte skadeligt for læring eller kun kan understøtte operationelle læringsbevægelser, -og ifølge teorien derfor ikke kan bidrage til tentakulær læring. +ikke indholdsrelaterede. [^tendens]: Forfatterne fik et tydeligt indtryk af skepsis overfor digitalisering, -- cgit v1.2.3