From 1457a54f976d7129bc17bbfec4c6a880c7660c22 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Thu, 11 Apr 2024 15:57:03 +0200 Subject: use only ASCII characters as citekey --- worlding/_kilder.qmd | 4 ++-- worlding/_teori_og_metode.qmd | 4 ++-- 2 files changed, 4 insertions(+), 4 deletions(-) (limited to 'worlding') diff --git a/worlding/_kilder.qmd b/worlding/_kilder.qmd index a2095db..6ec587c 100644 --- a/worlding/_kilder.qmd +++ b/worlding/_kilder.qmd @@ -31,7 +31,7 @@ undersøger PPL understøttet af digitale redskaber. Omkring PPL specifikt relateret til digitale redskaber mere løst, -undersøger @Bjørn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning. +undersøger @Bjorn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning. Om semantiske digitale redskaber specifikt relateret til videnskabelig læring mere løst, @@ -41,7 +41,7 @@ vha. semantisk klassificering af og ræsonnement om mærkatnavne. @Frederiksen_2016 vejleder bibliotekarer i brug af Hypothes.is. -@Jørgensen_2018 introducerer TRIN-modellen +@Jorgensen_2018 introducerer TRIN-modellen til undersøgelser af teknologiske systemer og artefakter. @Pressman_2018 vedr. at vores fokus nok vil være produkt mere end state-of-the-art. diff --git a/worlding/_teori_og_metode.qmd b/worlding/_teori_og_metode.qmd index 1d7d606..f5f48da 100644 --- a/worlding/_teori_og_metode.qmd +++ b/worlding/_teori_og_metode.qmd @@ -33,9 +33,9 @@ Hvordan vil I anvende teori (og metode) på jeres empiri? --FIXME> Vi vil analysere de digitale service Scholia og Hypothes.is som teknologier -med hjælp fra TRIN-modellen [@Jørgensen_2018], +med hjælp fra TRIN-modellen [@Jorgensen_2018], som model for begreber og teorier, -men *ikke* som videnskabelig metode [@Jørgensen_2019]. +men *ikke* som videnskabelig metode [@Jorgensen_2019]. Anvendelsen af Scholia og Hypothes.is ved RUC kræver at vi forklarer projektorienteret læring (PPL), -- cgit v1.2.3