From 90fde32f059b8e88f3e7a1a39248a5e38b01fd58 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Thu, 18 Apr 2024 09:19:54 +0200 Subject: place page break before evaluation headline --- worlding/index.qmd | 10 +++++----- 1 file changed, 5 insertions(+), 5 deletions(-) (limited to 'worlding/index.qmd') diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index d0544e2..481b149 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -35,14 +35,14 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). {{< include _baggrund.qmd >}} -## Evaluering {{< pagebreak >}} +## Evaluering - [ ] Redegør for relevansen af grafer ifm. at tænke flerdimensionelt vha. hyperlinks {{< include _teori_og_metode.qmd >}} -## Evaluering {{< pagebreak >}} +## Evaluering - [ ] Redegørelse for tentakulær læring - [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia - [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV) @@ -50,8 +50,8 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). {{< include _undersøgelser.qmd >}} -## Evaluering {{< pagebreak >}} +## Evaluering - [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform - [ ] Afhold interviews - [ ] Analyser interviews @@ -60,13 +60,13 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). {{< include _konklusion.qmd >}} -## Evaluering {{< pagebreak >}} +## Evaluering {{< include _perspektivering.qmd >}} -## Evaluering {{< pagebreak >}} +## Evaluering - [ ] Læringsformen på RUC, PPL - [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af -- cgit v1.2.3