From 2578cafc148985112cb9df369dc72ecae4c242b9 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Tue, 16 Apr 2024 15:32:44 +0200 Subject: update content --- worlding/index.qmd | 26 +++++++++++++++++++++++++- 1 file changed, 25 insertions(+), 1 deletion(-) (limited to 'worlding/index.qmd') diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index 546b9bf..144f74d 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -33,16 +33,39 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). + {{< include _baggrund.qmd >}} +{{< newline >}} +- [ ] Redegør for relevansen af grafer ifm. at tænke flerdimensionelt vha. hyperlinks + {{< include _teori_og_metode.qmd >}} +{{< newline >}} +- [ ] Redegørelse for tentakulær læring +- [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia +- [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV) +- [ ] Opstilling af model over tentakulær læring ifm. SLV + {{< include _undersøgelser.qmd >}} - +{{< newline >}} +- [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform +- [ ] Afhold interviews +- [ ] Analyser interviews +- [ ] Reflektér over sammenhænge på baggrund af interviews +- [ ] Iterativt arbejde med model over tentakulær læring + + {{< include _konklusion.qmd >}} +{{< newline >}} + {{< include _perspektivering.qmd >}} +{{< newline >}} +- [ ] Læringsformen på RUC, PPL +- [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af + {{< include _kilder.qmd >}} --- @@ -57,6 +80,7 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). ::: \endgroup + {{< include _planer.qmd >}} {{< include _opgaver.qmd >}} -- cgit v1.2.3