From ba9f1d0acde270751cecf0a60c0b3d3ff2192dde Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Wed, 29 May 2024 06:26:35 +0200 Subject: rename chapters to use english filenames with section prefix --- worlding/_perspektivering.qmd | 48 ------------------------------------------- 1 file changed, 48 deletions(-) delete mode 100644 worlding/_perspektivering.qmd (limited to 'worlding/_perspektivering.qmd') diff --git a/worlding/_perspektivering.qmd b/worlding/_perspektivering.qmd deleted file mode 100644 index 955a18b..0000000 --- a/worlding/_perspektivering.qmd +++ /dev/null @@ -1,48 +0,0 @@ -# Perspektivering - -Det kunne være interessant at undersøge empirisk, -om tekniske "benspæn" i udleveringen af læringsmateriale -indeholder didaktiske elementer. -Altså om vores antagelse, -for nogel læringsfacilitatorer eller måske mere generelt, -om eksempelvis brug af fotokopieret fremfor semantisk opmærket læringsmateriale -er gjort som en bevidst konstrueret øvelse -med et læringsmæssigt formål. - -## Heterogene grupper af lærende - -Vi har undersøgt for og fundet styrker for indholdsmæssig læring -ved brug af konkrete digitaliseringsværktøjer. -Nogle af styrkerne ved de undersøgte redskaber -vedrører en høj grad af fleksibilitet i brugen af dem, -hvilket dog samtidigt skaber øget udfordring, -særligt anvendt i større heterogene grupper: -FIXME - - -- cgit v1.2.3