From ba9f1d0acde270751cecf0a60c0b3d3ff2192dde Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Wed, 29 May 2024 06:26:35 +0200 Subject: rename chapters to use english filenames with section prefix --- worlding/_perspectives.qmd | 48 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 1 file changed, 48 insertions(+) create mode 100644 worlding/_perspectives.qmd (limited to 'worlding/_perspectives.qmd') diff --git a/worlding/_perspectives.qmd b/worlding/_perspectives.qmd new file mode 100644 index 0000000..955a18b --- /dev/null +++ b/worlding/_perspectives.qmd @@ -0,0 +1,48 @@ +# Perspektivering + +Det kunne være interessant at undersøge empirisk, +om tekniske "benspæn" i udleveringen af læringsmateriale +indeholder didaktiske elementer. +Altså om vores antagelse, +for nogel læringsfacilitatorer eller måske mere generelt, +om eksempelvis brug af fotokopieret fremfor semantisk opmærket læringsmateriale +er gjort som en bevidst konstrueret øvelse +med et læringsmæssigt formål. + +## Heterogene grupper af lærende + +Vi har undersøgt for og fundet styrker for indholdsmæssig læring +ved brug af konkrete digitaliseringsværktøjer. +Nogle af styrkerne ved de undersøgte redskaber +vedrører en høj grad af fleksibilitet i brugen af dem, +hvilket dog samtidigt skaber øget udfordring, +særligt anvendt i større heterogene grupper: +FIXME + + -- cgit v1.2.3