From d38e0bd1e5e2d5aac04ec710c06871c9a190b1f2 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Thu, 9 May 2024 14:00:25 +0200 Subject: consistent emphasis markup (avoid quotation mark as emphasis marker --- "worlding/_l\303\246ring.qmd" | 4 ++-- 1 file changed, 2 insertions(+), 2 deletions(-) (limited to 'worlding/_læring.qmd') diff --git "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" "b/worlding/_l\303\246ring.qmd" index efc6e6c..2148fe9 100644 --- "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" +++ "b/worlding/_l\303\246ring.qmd" @@ -72,8 +72,8 @@ som betragter læringsaktiviteten som et resultat af undervisning og ikke af læring. Problemet med den tvedelte læringsmodel er, at den studerendes læringsrytme er forudbestemt af underviseren. -Den studerende kan derfor aldrig få indflydelse på "hvad" de lærer, -og "hvorfor" de lærer. +Den studerende kan derfor aldrig få indflydelse på *hvad* de lærer, +og *hvorfor* de lærer. Under tvedelt læring er den studerende reduceret til et operativt og performativt set af opgaver [@Schraube_2024]. -- cgit v1.2.3