From fe7328758308fcffdc427649d9706022497f9f6a Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Wed, 5 Jun 2024 13:34:01 +0200 Subject: core challenge is complexity of assesment (not lack of litterature); while at it, drop details on method --- worlding/_intro.qmd | 9 +++++---- 1 file changed, 5 insertions(+), 4 deletions(-) (limited to 'worlding/_intro.qmd') diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index 59ae70a..f415f24 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -42,10 +42,11 @@ og dermed rent faktisk understøtter vores læring. Vi forventer ikke at kunne afgøre empirisk, hvorvidt vores læseteknik virker, -da der ikke er nok litteratur på området at bygge ovenpå, -men vi sigter efter at identificere, -om der er træk ved vores læseteknik, -som teoretisk kan sandsynliggøres +da det er kompliceret at afgøre, +dels hvorvidt læring har fundet sted, +og yderligere hvilke faktorer påvirkede læringen. +Vi sigter derfor i stedet efter indirekte at afdække, +om vores læseteknik rimeligvis kan siges at udgøre understøttelse for dybere læring. Vi har derfor formuleret følgende problemformulering: -- cgit v1.2.3