From 6a3de88ff642d4889361bbd30ce219300b3da10b Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Sun, 12 May 2024 21:46:10 +0200 Subject: tighten use of en- and em-dash --- progress/jonas.qmd | 16 ++++++++-------- 1 file changed, 8 insertions(+), 8 deletions(-) (limited to 'progress') diff --git a/progress/jonas.qmd b/progress/jonas.qmd index de9798a..cd2a977 100644 --- a/progress/jonas.qmd +++ b/progress/jonas.qmd @@ -61,18 +61,18 @@ skitserede vi bud på forbedringer af arbejdsrutinen. -Formatet - en videnskabelig rapport - var ny for mig. +Formatet -- en videnskabelig rapport -- var ny for mig. Jeg kender til at *læse* videnskabelige rapporter, men det var fremmed for mig hvilke krav der lå til formatet. -Jeg kender til gruppearbejde og har deltaget i mange møder gennem årene - +Jeg kender til gruppearbejde og har deltaget i mange møder gennem årene -- bl.a. indenfor landsdækkende studenterpolitik, organisering af internatinale teaterprojekter og professionelt arbejde online på tværs af mange tidszoner. Uanset overraskede det mig, -hvor væsentligt banale rutiner - +hvor væsentligt banale rutiner -- som at overholde mødetidspunkt -og at skrive dagsorden og beslutningsreferat - +og at skrive dagsorden og beslutningsreferat -- er for selv en lille gruppe på 4 deltagere. ## I forhold til dit foregående semesters projekt, hvordan vil du evaluere læreprocessen og dit eget engagement og bidrag? @@ -80,14 +80,14 @@ er for selv en lille gruppe på 4 deltagere. Jeg synes selv at jeg var motiveret og engageret i gruppearbejdet, -men kunne mærke at jeg flere gange var tæt på at løbe tør for overskud - +men kunne mærke at jeg flere gange var tæt på at løbe tør for overskud -- og een gang "kogte jeg over" og kritiserede hårdt en medstuderende, hvilket udløste et krisemøde i gruppen (som endte *meget* godt, -og bl.a. provokerede at vi fik snakket konstruktivt - -og meget grundigere end hidtil ved begyndelsen af semsteret - +og bl.a. provokerede at vi fik snakket konstruktivt -- +og meget grundigere end hidtil ved begyndelsen af semsteret -- om vores forventninger til hinanden). -En stor udfordring for mig er at give plads til læring - +En stor udfordring for mig er at give plads til læring -- både andres læring på områder jeg selv er erfaren, og min egen læring hvor jeg kan fristes til at genbruge beslægtet "gammel" viden. -- cgit v1.2.3