From a52dd869811e904ded01ae6c5a364a4144c312ac Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Fri, 15 Mar 2024 11:19:04 +0100 Subject: update content --- code/_gantt.qmd | 16 ++++++++-------- code/index.qmd | 58 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++----- 2 files changed, 61 insertions(+), 13 deletions(-) (limited to 'code') diff --git a/code/_gantt.qmd b/code/_gantt.qmd index fc0dd12..d573593 100644 --- a/code/_gantt.qmd +++ b/code/_gantt.qmd @@ -33,9 +33,9 @@ Projektgruppedannelse: 2024-02-01, 3d Projektgruppe: milestone, 2024-02-05, 0d Problemformuleringsoplæg: milestone, 2024-03-12, 0d Problemformuleringsseminar: 2024-03-20, 1d -Møde om visuel præsentation: 2024-04-10, 1d +Møde om visuel præs.: 2024-04-10, 1d Midtvejsrapport: milestone, 2024-04-22, 0d -Midtvejsevaluering: 2024-05-05, 3d +Midtvejseval.: 2024-05-05, 3d section BK5, TSA II Forelæsninger: 2024-02-06, 10d @@ -43,25 +43,25 @@ Forelæsninger: 2024-03-18, 1d Forelæsninger: 2024-04-02, 8d Eksamen: milestone, 2024-04-24, 0d -section BK6, TSA II, Bæredygtige teknologier +section BK6, TSA II
Bæredygtige teknologier Forelæsninger: 2024-02-06, 13d Forelæsninger: 2024-03-12, 3d Eksamen: milestone, 2024-03-26, 0d -section BK6, TSA II, Kunstig intelligens +section BK6, TSA II
Kunstig intelligens Forelæsninger: 2024-02-06, 13d Skriftligt produkt: milestone, 2024-03-11, 0d Mdt. eksamen: 2024-03-13, 3d -section Workshop +section BK4
Workshops Præsentation: 2024-02-12, 1d Digital Production: 2024-02-26, 10d Embedded Programming: 2024-02-26, 10d -Poetiske maskiner: 2024-02-26, 10d +06 Poetiske maskiner: 2024-02-26, 10d Showtime: milestone, 2024-03-08, 0d -section BK4, Design & konstruktion II -Forelæsninger + øvelser: 2024-04-08, 10d +section BK4, D&k II +Forelæsninger: 2024-04-08, 10d Konference: 2024-04-29, 1d Aflevering: milestone, 2024-05-06, 0d ``` diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd index b008589..218dcc5 100644 --- a/code/index.qmd +++ b/code/index.qmd @@ -303,9 +303,14 @@ indenfor problemorienteret projektlæring, ved brug af af semantiske værktøjer til navigation og annotation af begreber indenfor materialets vidensfelt. -@Bjørn_2006 undersøger problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning. - -@Goy_2017 undersøger forbedring af burgeroplevelse ved kollaborativ annotation, +Omkring PPL specifikt +relateret til digitale redskaber mere løst, +undersøger @Bjørn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning. + +Om semantiske digitale redskaber specifikt +relateret til videnskabelig læring mere løst, +undersøger @Kanza_2019 semantiske redskaber til videnskabelig annotation, +@Goy_2017 undersøger forbedring af brugeroplevelse ved kollaborativ annotation vha. semantisk klassificering af og ræsonnement om mærkatnavne. @Frederiksen_2016 vejleder bibliotekarer i brug af Hypothes.is. @@ -470,8 +475,51 @@ eksempelvis belyst gennem [Diamond Open Access]. {{< include _gantt.qmd >}} -# Punkter til dagsorden for næste møde - +# Bilag 2: Kommende opgaver + +* Opstille masterplan + * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere + (side 88-89 i "den lille røde") + * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem + (side 49-53 i "den lille røde") + * Diskutere overordnet arbejdsrytme + (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde") + * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"? + * Diskutere overordnede arbejdsfaser + (side 93-94 i "den lille røde") + * Skistere en plan + (side 96-99 i "den lille røde") + * feedback til opponentgruppe + * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde + * interview? + * ... * Gennemgå kilder * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder) + * Omtale kilder på relevante steder i rapporten +* Forstå PPL + * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde" + * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her +* Forstå semantiske grafer + * Læse kilder og supergruppewebsite + * Deltage i supergruppemøder og -workshops + * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her +* Forstå konkrete semantiske læringsredskaber + * Anvende Scholia + * Anvende Hypothes.is + * Undersøge lignende alternativer + * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis + * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne + * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne + * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne + * ...overfor alternative ikke-digitale metoder + * ...overfor alternative digitale redskaber + * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer +* Give feedback til opponentgruppe + * Læse oplæg hver især + * Annotere oplæg hver især + * Diskutere annotationer + * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik + (side 108-109 i "den lille røde") + * Opstille præsentation af kritik + (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF) -- cgit v1.2.3