From 8c8e7e6444a721153c3f71f118b4616025a1dce3 Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: Jonas Smedegaard <dr@jones.dk>
Date: Tue, 12 Mar 2024 11:07:30 +0100
Subject: update content

---
 code/index.qmd | 28 ++++++++++++++++++++++++----
 1 file changed, 24 insertions(+), 4 deletions(-)

(limited to 'code')

diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd
index 7ea7fef..b8f9753 100644
--- a/code/index.qmd
+++ b/code/index.qmd
@@ -14,10 +14,6 @@ format:
   pdf:
     output-file: S2424791009.pdf
 
-# FIXME: drop before final release
-nocite: |
-  @*
-
 breaks: false
 
 ---
@@ -296,6 +292,30 @@ vores teknologiske produkt kan have på læring og uddannelse,
 og hvordan det kan påvirke både studerende og undervisere
 i deres daglige praksis.
 
+## Mulige kilder
+
+@Frederiksen_2016 om vejledning i brug af Hypothes.is.
+
+@Jørgensen_2018 om FEDS-modellen.
+
+@Pontis_2015 som konkret eksempel på vidensmateriale udleveret i 1. semester, som kunne underbygges af semantiske værktøjer.
+
+@Pressman_2018 vedr. at vores fokus nok vil være produkt mere end state-of-the-art.
+
+@Yokochi_2023 om kvaliteter ved Oxigraph som SPARQL endpoint.
+
+@Nielsen_2017 og @Diefenbach_2021 om kvaliteter ved Wikidata.
+
+@Bento_2022 om kvaliteter ved RDF reasoning engines, relevante ved et fremtidsscenarie hvor Scholia og Hypothes.is ikke blot knyttes sammen, men også påføres logisk ekstrapolering af "missing dots" i sammenlagte grafer.
+
+@Liu_2022 om prior art vedr. semantisk bibliotekshåndteringssystem.
+
+@Couch_2015 om prior art vedr. effektivisering af læring gennem strukturering af læreingsmaterialet.
+
+@Venable_2016 om FEDS-metoden til organisering af evalueringer henover et projektforløb.
+
+@Janowicz_2014 om begrebet 5-stjernede data.
+
 # Undersøgelser
 
 [FIXME:
-- 
cgit v1.2.3