From 69729025e8190e43c090fe1f979f53e3f290dfb1 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Sun, 17 Mar 2024 13:42:13 +0100 Subject: update content --- code/index.qmd | 26 ++++++++++---------------- 1 file changed, 10 insertions(+), 16 deletions(-) (limited to 'code/index.qmd') diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd index 124e1ef..a557e17 100644 --- a/code/index.qmd +++ b/code/index.qmd @@ -137,8 +137,8 @@ og for andre at efterprøve. Vi har i dette projekt valgt at undersøge følgende problemstilling: -*Hvordan kunne redskaberne Scholia og Hypothes.is hensigtsmæssigt anvendes -til at understøtte problemorienteret projektlæring?* +> Hvordan kunne redskaberne Scholia og Hypothes.is hensigtsmæssigt anvendes +> til at understøtte problemorienteret projektlæring? Problemstillingen har vi valgt at bryde op i følgende underspørgsmål: @@ -150,18 +150,18 @@ danne inspiration for nye grafteoribaserede læringsværktøjer til universitetsstuderende? --> -*Hvilke muligheder og begrænsninger kan der være -for problemorienteret projektlæring -i anvendelsen af digitale vidensnavigationsredskaber -som integreret del af læringsprocessen?* +> Hvilke muligheder og begrænsninger kan der være +> for problemorienteret projektlæring +> i anvendelsen af digitale vidensnavigationsredskaber +> som integreret del af læringsprocessen? -*Hvordan fungerer redskaberne Scholia og Hypothes.is -i forhold til grafbaseret håndtering af videnskabelige begreber?* +> Hvordan fungerer redskaberne Scholia og Hypothes.is +> i forhold til grafbaseret håndtering af videnskabelige begreber? -*Hvordan kan studerende og forelæsere konkret vejledes i brug af Scholia og Hypothes.is, -for en hensigtsmæssig understøttelse af problemorienteret projektlæring?* +> Hvordan kan studerende og forelæsere konkret vejledes i brug af Scholia og Hypothes.is, +> for en hensigtsmæssig understøttelse af problemorienteret projektlæring? ## Målgruppe @@ -359,12 +359,6 @@ til organisering af evalueringer henover et projektforløb. @Janowicz_2014 om begrebet 5-stjernede data. -### Noter - -* IT "Kvæler" - * Underemner serveret -> misser proces med at overliggende begreb bundfældes - * Underemner mangler -> lærer selvstyre om at skabe - # Undersøgelser [FIXME: -- cgit v1.2.3