From fa1ff706f60af74430b02d9b8606472466836219 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Sun, 7 Apr 2024 15:49:58 +0200 Subject: tighten and rename appendices --- worlding/_bilag_1.qmd | 8 ---- worlding/_bilag_2.qmd | 51 ---------------------- worlding/_bilag_3.qmd | 114 ------------------------------------------------ worlding/_gantt.qmd | 99 ----------------------------------------- worlding/_opgaver.qmd | 51 ++++++++++++++++++++++ worlding/_planer.qmd | 100 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ worlding/_referater.qmd | 114 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ worlding/index.qmd | 8 ++-- 8 files changed, 268 insertions(+), 277 deletions(-) delete mode 100644 worlding/_bilag_1.qmd delete mode 100644 worlding/_bilag_2.qmd delete mode 100644 worlding/_bilag_3.qmd delete mode 100644 worlding/_gantt.qmd create mode 100644 worlding/_opgaver.qmd create mode 100644 worlding/_planer.qmd create mode 100644 worlding/_referater.qmd diff --git a/worlding/_bilag_1.qmd b/worlding/_bilag_1.qmd deleted file mode 100644 index cea52ac..0000000 --- a/worlding/_bilag_1.qmd +++ /dev/null @@ -1,8 +0,0 @@ -# Bilag 1: Plan for vejleder- og gruppemøder - - -{{< include _gantt.qmd >}} - -FIXME: tilføj supergruppemøder - -FIXME: tilføj begge gamle gruppers møder, separat fra ny gruppe diff --git a/worlding/_bilag_2.qmd b/worlding/_bilag_2.qmd deleted file mode 100644 index b69743b..0000000 --- a/worlding/_bilag_2.qmd +++ /dev/null @@ -1,51 +0,0 @@ -# Bilag 2: Kommende opgaver - -* Opstille masterplan - * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere - (side 88-89 i "den lille røde") - * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem - (side 49-53 i "den lille røde") - * Diskutere overordnet arbejdsrytme - (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde") - * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"? - * Diskutere overordnede arbejdsfaser - (side 93-94 i "den lille røde") - * Skitsere en plan - (side 96-99 i "den lille røde") - * feedback til opponentgruppe - * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde -* Give feedback til opponentgruppe - * Læse oplæg hver især - * Annotere oplæg hver især - * Diskutere annotationer - * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik - (side 108-109 i "den lille røde") - * Opstille præsentation af kritik - (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF) -* Gennemgå kilder - * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder - * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder) - * Omtale kilder på relevante steder i rapporten -* Forstå PPL - * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde" - * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her - * interview? -* Forstå semantiske grafer - * Læse kilder og supergruppewebsite - * Deltage i supergruppemøder og -workshops - * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her -* Forstå konkrete semantiske læringsredskaber - * Anvende Scholia - * Anvende Hypothes.is - * Undersøge lignende alternativer - * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis - * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne - * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne - * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne - * ...overfor alternative ikke-digitale metoder - * ...overfor alternative digitale redskaber - * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer -* Hvad er "Succes" i forhold til konkret anvendelse på afl. tidspunkt? - * Problemformulering - * Evalueringskriterier - * ... diff --git a/worlding/_bilag_3.qmd b/worlding/_bilag_3.qmd deleted file mode 100644 index 82f782f..0000000 --- a/worlding/_bilag_3.qmd +++ /dev/null @@ -1,114 +0,0 @@ -# Bilag 3 - mødereferater - -## Supergruppemøde 18/3 - -* Ordstyrer: Ian Valentin -* Referant: Sebastian -* Første punkt - * Alle skal tjekke crab.fit, og se om alle kan på de rigtige dage. -* Umiddelbart er alle på til et supergruppemøde hver uge - * Tid: Hver onsdag, efter forlæsning eller kl. 12. - * Det er okay hvis man en dag ikke kan - * Det kan også være online -* Skrivestil - * (udskudt til alle grupper har en smule erfaring med bruge HedgeDoc) -* Algoritmer - * Kode-gruppens opgave handler faktisk ikke rigtigt om grafteori, - men fokuserer på programmer som underliggende har med grafteori at gøre -* Klassificeringer - * Hvis du skulle kigge på mellemøsten og skulle sætte det i bås, - * Hvad er det der sker? - * Semantik vil sige at man sætter et label på ting - * Hvis man ser på en tekst, så prøv at sætte labels på. -* Ian anbefaler protogé -* Ian fremviser Scholia og Hypothes.is til use gruppen -* Fælleslæsning - * Jonas mener ikke der er noget vi skal læse - -## 3. Vejledermøde 19/3 - -* Vi snakker kort om den anden gruppes problemformuleringsseminar -* Hans fortæller at det er blevet bedre, - * Mener stadig at det er "sprængfyldt" - * Vi skal fjerne kollaborativ læring -* Hans mener at alt er blevet MEGET bedre og at det er mere sammenhængende. - * Vi har et klart projekt! -* Vi laver en IT forundersøgelse - * Vi foretager den på en speciel måde - * Normalt ville den tage udgangspunkt i at der er en brugersituation - * slutbruger: Virker lortet? - * Ansætter slutbrugeren - * Stakeholderanalyse - * Kigge på eksisterende systemer - * Hvor kan vi optimere vores økonomiske input - * Der eksisterer en måde at kigge på eksisterende teknologi - * PPL - * Ideen om det semantiske web - * Er der en harmoni mellem disse? - * Meget anderledes - * Grafteori er et delgrundlag til at lave vores projekt - * Det handler ikke om hvad grafteori er, men hvordan det bliver brugt -* ANT er en fælde -* Det, vejleder nævner, "lugter" af aktionsforskning -* "Postfænomenologisk" - * Hvordan påvirker teknologi mennesker? - * F.eks. hvordan påvirker Moodle studerende -* Hvordan vil vi bygge med lego der er digitalt? -* Noget andet end det nuværende er optimalt -* Ikke bygge noget ud fra en teknologi som lige er muligt -* Det handler ikke om at vi specifikt skal forstå ppl - * Hvad er det for en del af det der er fast? -* postphenomenological invesigtations - -## Problemformuleringsseminar - -* Mange af deres noter har vi kigget på -* Ikke nævne f.eks. OCR i indledningen -* Vi mangler belæg til vores påstande - udddyb mere og brug flere citater -* Mere på semesterbindingen - Skeive mere om hvilken dimmension vi vil koble til -* De overlevede at vi sendte pfs som en prototype -* Vær realistiske! -* Det er så godt at vi vil bruge Sine som et ekspertintverview! -* Hvordan kan disse digitale redskaber blive anvendt(scho. hyp.)? -* Starte med at læse os ind på hvem sine og hendes far er -* Vi skal ikke skrive skole eller undervisning. -* Det er en god idé at læse knud's bøger om PPL og læring - (Bogen hedder "læring") - * Knud Illeris - * Vi skal finde bibliotikar -* Lærignsfællesskaber - som ruc prøver at rammesætte -* At bygge redskaber rundt om PPL - i stedet for at sætte PPL i en boks -* Hvordan kan man bruge en database som scholia - i et kollektivt læringsfællsskab som ruc er en del af. -* Hvordan skal læringmiljhøet tilrættelækkes så det kan bruges kollektivt -* Ruc skal så understøtte det så det ikke bare er noget der foregår derhjemme -* Kan man gøre det til en del af rucs egne værktøjer, - som der bliver præsenteret til nye elever -* "Digitale træthed" -* Hvordan validere vi viden fra værktøjer som hypothesis og scholia -* Hvilke udfordringer og potentialer rummer scholia - for at kunne understøtte et læringsmiljø - - Hvilke problemer knytter sig til det - * læring mellem udvikling og tilpasnign -> Knud Illeris - * Læringsteorier -> Knud Illeris -* Udfordringer og potentialer af integration af scholia med ruc <- igen -* Flere arbejdsspørgsmål - * Hvad er problemorienteret læring? - * Knud Illeris - * Hvad peger teori på? - * Hvad er centralt i et problemorienteret læringsmiljø? - * Hvad peger forskning på er centralt? -* Ruc har uudnyttede muligheder -* problemer med IT - * Hvad er potentialet af denne "nye" teknologi - * Ikke skyde ned på rucs eksisterende it, - men kigge med afsæt af ppl, hvordan kan vi så understøtte PPL -* Nye teknologier tager udgangspunkt i "nye" mennesker - * Man bliver hurtigt gammel i IT -* Nogle skal hjælpe til af formidle teknologi - punktum. -* "i mit hoved er ruc stadig et foregangsuniversitet" -* Vi mangler metodeafsnit - * Hvilken viden regner vi med at opnå? - * hvilke teorier og begreber vil vi anvende - * hvem vil vi tale med -* Teknologidelen dykker ned i postfænomenologi diff --git a/worlding/_gantt.qmd b/worlding/_gantt.qmd deleted file mode 100644 index 382fde0..0000000 --- a/worlding/_gantt.qmd +++ /dev/null @@ -1,99 +0,0 @@ ---- -breaks: false - ---- - -```{.plantuml} -%%| fig-width: 100% -@startgantt -!include ../_themes/doubleslash/pgantt.puml -skinparam defaultFontName ETbb -language da -projectscale monthly zoom 2 -skinparam svgDimensionStyle false -' %%QUARTO%%tickInterval 1month -saturday are closed -sunday are closed -'UNSUPPORTED: axisFormat %-d. %b -'UNSUPPORTED' todayMarker off - -title Gruppearbejde -Project starts 2024-02-01 - --- Struktur -- -[Konstituering] starts 2024-02-26 and requires 12 days -[Vidensindsamling] starts 2024-03-14 and requires 10 days - -'-- Interview -- -'[Forberedelse] starts 2024-03-14 and requires 8 days -'[Interview] happens 2024-03-28 -'[Transskribering] starts 2024-03-29 and requires 9 days -'[Analyse] starts 2024-04-10 and requires 5 days -'[Fortolkning] as [tlk1] starts 2024-04-18 and requires 5 days - --- Formidling -- -'[Interviews, evaluering] requires 3 days -'[Interviews, evaluering] starts at [tlk1]'s end -'[Interviews, evaluering] starts at [tlk2]'s end -'[Interviews, evaluering] starts at [tlk3]'s end -[Projekt, sidste evaluering] starts 2024-05-26 and requires 3 days -[Projektaflevering] happens 2024-06-06 -[Eksamen] starts 2024-06-17 and requires 10 days - --- Vejledning -- -[Projektgruppedannelse] starts 2024-02-01 and requires 3 days -[Projektgruppe] happens 2024-02-05 -[Problemformuleringsoplæg] happens 2024-03-12 -[Problemformuleringsseminar] starts 2024-03-20 and requires 1 days -[Møde om visuel præs.] starts 2024-04-10 and requires 1 days -[Midtvejsrapport] happens 2024-04-22 -[Midtvejseval.] starts 2024-05-05 and requires 3 days -@endgantt -``` - -```{.plantuml} -%%| fig-width: 100% -@startgantt -!include ../_themes/doubleslash/pgantt.puml -skinparam defaultFontName ETbb -language da -projectscale monthly zoom 3 -skinparam svgDimensionStyle false -' %%QUARTO%%tickInterval 1month -saturday are closed -sunday are closed -'UNSUPPORTED: axisFormat %-d. %b -'UNSUPPORTED' todayMarker off - -title Forelæsninger -Project starts 2024-02-01 - --- BK5, TSA II -- -[Forelæsninger] starts 2024-02-06 and requires 10 days -[Forelæsninger] starts 2024-03-18 and requires 1 days -[Forelæsninger] starts 2024-04-02 and requires 8 days -[Eksamen] happens 2024-04-24 - --- BK6, TSA II
Bæredygtige teknologier -- -[Forelæsninger] starts 2024-02-06 and requires 13 days -[Forelæsninger] starts 2024-03-12 and requires 3 days -[Eksamen] happens 2024-03-26 - --- BK6, TSA II
Kunstig intelligens -- -[Forelæsninger] starts 2024-02-06 and requires 13 days -[Skriftligt produkt] happens 2024-03-11 -[Mdt. eksamen] starts 2024-03-13 and requires 3 days - --- BK4
Workshops -- -[Præsentation] starts 2024-02-12 and requires 1 days -[Digital Production] starts 2024-02-26 and requires 10 days -[Embedded Programming] starts 2024-02-26 and requires 10 days -[06 Poetiske maskiner] starts 2024-02-26 and requires 10 days -[Showtime] happens 2024-03-08 - --- BK4, D&k II -- -[Forelæsninger] starts 2024-04-08 and requires 10 days -[Konference] starts 2024-04-29 and requires 1 days -[Aflevering] happens 2024-05-06 -@endgantt -``` diff --git a/worlding/_opgaver.qmd b/worlding/_opgaver.qmd new file mode 100644 index 0000000..b69743b --- /dev/null +++ b/worlding/_opgaver.qmd @@ -0,0 +1,51 @@ +# Bilag 2: Kommende opgaver + +* Opstille masterplan + * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere + (side 88-89 i "den lille røde") + * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem + (side 49-53 i "den lille røde") + * Diskutere overordnet arbejdsrytme + (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde") + * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"? + * Diskutere overordnede arbejdsfaser + (side 93-94 i "den lille røde") + * Skitsere en plan + (side 96-99 i "den lille røde") + * feedback til opponentgruppe + * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde +* Give feedback til opponentgruppe + * Læse oplæg hver især + * Annotere oplæg hver især + * Diskutere annotationer + * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik + (side 108-109 i "den lille røde") + * Opstille præsentation af kritik + (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF) +* Gennemgå kilder + * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder + * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder) + * Omtale kilder på relevante steder i rapporten +* Forstå PPL + * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde" + * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her + * interview? +* Forstå semantiske grafer + * Læse kilder og supergruppewebsite + * Deltage i supergruppemøder og -workshops + * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her +* Forstå konkrete semantiske læringsredskaber + * Anvende Scholia + * Anvende Hypothes.is + * Undersøge lignende alternativer + * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis + * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne + * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne + * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne + * ...overfor alternative ikke-digitale metoder + * ...overfor alternative digitale redskaber + * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer +* Hvad er "Succes" i forhold til konkret anvendelse på afl. tidspunkt? + * Problemformulering + * Evalueringskriterier + * ... diff --git a/worlding/_planer.qmd b/worlding/_planer.qmd new file mode 100644 index 0000000..5245499 --- /dev/null +++ b/worlding/_planer.qmd @@ -0,0 +1,100 @@ +# Bilag 1: Plan for vejleder- og gruppemøder + +```{.plantuml} +%%| fig-width: 100% +@startgantt +!include ../_themes/doubleslash/pgantt.puml +skinparam defaultFontName ETbb +language da +projectscale monthly zoom 2 +skinparam svgDimensionStyle false +' %%QUARTO%%tickInterval 1month +saturday are closed +sunday are closed +'UNSUPPORTED: axisFormat %-d. %b +'UNSUPPORTED' todayMarker off + +title Gruppearbejde +Project starts 2024-02-01 + +-- Struktur -- +[Konstituering] starts 2024-02-26 and requires 12 days +[Vidensindsamling] starts 2024-03-14 and requires 10 days + +'-- Interview -- +'[Forberedelse] starts 2024-03-14 and requires 8 days +'[Interview] happens 2024-03-28 +'[Transskribering] starts 2024-03-29 and requires 9 days +'[Analyse] starts 2024-04-10 and requires 5 days +'[Fortolkning] as [tlk1] starts 2024-04-18 and requires 5 days + +-- Formidling -- +'[Interviews, evaluering] requires 3 days +'[Interviews, evaluering] starts at [tlk1]'s end +'[Interviews, evaluering] starts at [tlk2]'s end +'[Interviews, evaluering] starts at [tlk3]'s end +[Projekt, sidste evaluering] starts 2024-05-26 and requires 3 days +[Projektaflevering] happens 2024-06-06 +[Eksamen] starts 2024-06-17 and requires 10 days + +-- Vejledning -- +[Projektgruppedannelse] starts 2024-02-01 and requires 3 days +[Projektgruppe] happens 2024-02-05 +[Problemformuleringsoplæg] happens 2024-03-12 +[Problemformuleringsseminar] starts 2024-03-20 and requires 1 days +[Møde om visuel præs.] starts 2024-04-10 and requires 1 days +[Midtvejsrapport] happens 2024-04-22 +[Midtvejseval.] starts 2024-05-05 and requires 3 days +@endgantt +``` + +```{.plantuml} +%%| fig-width: 100% +@startgantt +!include ../_themes/doubleslash/pgantt.puml +skinparam defaultFontName ETbb +language da +projectscale monthly zoom 3 +skinparam svgDimensionStyle false +' %%QUARTO%%tickInterval 1month +saturday are closed +sunday are closed +'UNSUPPORTED: axisFormat %-d. %b +'UNSUPPORTED' todayMarker off + +title Forelæsninger +Project starts 2024-02-01 + +-- BK5, TSA II -- +[Forelæsninger] starts 2024-02-06 and requires 10 days +[Forelæsninger] starts 2024-03-18 and requires 1 days +[Forelæsninger] starts 2024-04-02 and requires 8 days +[Eksamen] happens 2024-04-24 + +-- BK6, TSA II
Bæredygtige teknologier -- +[Forelæsninger] starts 2024-02-06 and requires 13 days +[Forelæsninger] starts 2024-03-12 and requires 3 days +[Eksamen] happens 2024-03-26 + +-- BK6, TSA II
Kunstig intelligens -- +[Forelæsninger] starts 2024-02-06 and requires 13 days +[Skriftligt produkt] happens 2024-03-11 +[Mdt. eksamen] starts 2024-03-13 and requires 3 days + +-- BK4
Workshops -- +[Præsentation] starts 2024-02-12 and requires 1 days +[Digital Production] starts 2024-02-26 and requires 10 days +[Embedded Programming] starts 2024-02-26 and requires 10 days +[06 Poetiske maskiner] starts 2024-02-26 and requires 10 days +[Showtime] happens 2024-03-08 + +-- BK4, D&k II -- +[Forelæsninger] starts 2024-04-08 and requires 10 days +[Konference] starts 2024-04-29 and requires 1 days +[Aflevering] happens 2024-05-06 +@endgantt +``` + +FIXME: tilføj supergruppemøder + +FIXME: tilføj begge gamle gruppers møder, separat fra ny gruppe diff --git a/worlding/_referater.qmd b/worlding/_referater.qmd new file mode 100644 index 0000000..82f782f --- /dev/null +++ b/worlding/_referater.qmd @@ -0,0 +1,114 @@ +# Bilag 3 - mødereferater + +## Supergruppemøde 18/3 + +* Ordstyrer: Ian Valentin +* Referant: Sebastian +* Første punkt + * Alle skal tjekke crab.fit, og se om alle kan på de rigtige dage. +* Umiddelbart er alle på til et supergruppemøde hver uge + * Tid: Hver onsdag, efter forlæsning eller kl. 12. + * Det er okay hvis man en dag ikke kan + * Det kan også være online +* Skrivestil + * (udskudt til alle grupper har en smule erfaring med bruge HedgeDoc) +* Algoritmer + * Kode-gruppens opgave handler faktisk ikke rigtigt om grafteori, + men fokuserer på programmer som underliggende har med grafteori at gøre +* Klassificeringer + * Hvis du skulle kigge på mellemøsten og skulle sætte det i bås, + * Hvad er det der sker? + * Semantik vil sige at man sætter et label på ting + * Hvis man ser på en tekst, så prøv at sætte labels på. +* Ian anbefaler protogé +* Ian fremviser Scholia og Hypothes.is til use gruppen +* Fælleslæsning + * Jonas mener ikke der er noget vi skal læse + +## 3. Vejledermøde 19/3 + +* Vi snakker kort om den anden gruppes problemformuleringsseminar +* Hans fortæller at det er blevet bedre, + * Mener stadig at det er "sprængfyldt" + * Vi skal fjerne kollaborativ læring +* Hans mener at alt er blevet MEGET bedre og at det er mere sammenhængende. + * Vi har et klart projekt! +* Vi laver en IT forundersøgelse + * Vi foretager den på en speciel måde + * Normalt ville den tage udgangspunkt i at der er en brugersituation + * slutbruger: Virker lortet? + * Ansætter slutbrugeren + * Stakeholderanalyse + * Kigge på eksisterende systemer + * Hvor kan vi optimere vores økonomiske input + * Der eksisterer en måde at kigge på eksisterende teknologi + * PPL + * Ideen om det semantiske web + * Er der en harmoni mellem disse? + * Meget anderledes + * Grafteori er et delgrundlag til at lave vores projekt + * Det handler ikke om hvad grafteori er, men hvordan det bliver brugt +* ANT er en fælde +* Det, vejleder nævner, "lugter" af aktionsforskning +* "Postfænomenologisk" + * Hvordan påvirker teknologi mennesker? + * F.eks. hvordan påvirker Moodle studerende +* Hvordan vil vi bygge med lego der er digitalt? +* Noget andet end det nuværende er optimalt +* Ikke bygge noget ud fra en teknologi som lige er muligt +* Det handler ikke om at vi specifikt skal forstå ppl + * Hvad er det for en del af det der er fast? +* postphenomenological invesigtations + +## Problemformuleringsseminar + +* Mange af deres noter har vi kigget på +* Ikke nævne f.eks. OCR i indledningen +* Vi mangler belæg til vores påstande - udddyb mere og brug flere citater +* Mere på semesterbindingen - Skeive mere om hvilken dimmension vi vil koble til +* De overlevede at vi sendte pfs som en prototype +* Vær realistiske! +* Det er så godt at vi vil bruge Sine som et ekspertintverview! +* Hvordan kan disse digitale redskaber blive anvendt(scho. hyp.)? +* Starte med at læse os ind på hvem sine og hendes far er +* Vi skal ikke skrive skole eller undervisning. +* Det er en god idé at læse knud's bøger om PPL og læring + (Bogen hedder "læring") + * Knud Illeris + * Vi skal finde bibliotikar +* Lærignsfællesskaber - som ruc prøver at rammesætte +* At bygge redskaber rundt om PPL - i stedet for at sætte PPL i en boks +* Hvordan kan man bruge en database som scholia + i et kollektivt læringsfællsskab som ruc er en del af. +* Hvordan skal læringmiljhøet tilrættelækkes så det kan bruges kollektivt +* Ruc skal så understøtte det så det ikke bare er noget der foregår derhjemme +* Kan man gøre det til en del af rucs egne værktøjer, + som der bliver præsenteret til nye elever +* "Digitale træthed" +* Hvordan validere vi viden fra værktøjer som hypothesis og scholia +* Hvilke udfordringer og potentialer rummer scholia + for at kunne understøtte et læringsmiljø - + Hvilke problemer knytter sig til det + * læring mellem udvikling og tilpasnign -> Knud Illeris + * Læringsteorier -> Knud Illeris +* Udfordringer og potentialer af integration af scholia med ruc <- igen +* Flere arbejdsspørgsmål + * Hvad er problemorienteret læring? + * Knud Illeris + * Hvad peger teori på? + * Hvad er centralt i et problemorienteret læringsmiljø? + * Hvad peger forskning på er centralt? +* Ruc har uudnyttede muligheder +* problemer med IT + * Hvad er potentialet af denne "nye" teknologi + * Ikke skyde ned på rucs eksisterende it, + men kigge med afsæt af ppl, hvordan kan vi så understøtte PPL +* Nye teknologier tager udgangspunkt i "nye" mennesker + * Man bliver hurtigt gammel i IT +* Nogle skal hjælpe til af formidle teknologi - punktum. +* "i mit hoved er ruc stadig et foregangsuniversitet" +* Vi mangler metodeafsnit + * Hvilken viden regner vi med at opnå? + * hvilke teorier og begreber vil vi anvende + * hvem vil vi tale med +* Teknologidelen dykker ned i postfænomenologi diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index 6f7319b..3d606ec 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -57,10 +57,8 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). ::: \endgroup -# Bilag +{{< include _planer.qmd >}} -{{< include _bilag_1.qmd >}} +{{< include _opgaver.qmd >}} -{{< include _bilag_2.qmd >}} - -{{< include _bilag_3.qmd >}} +{{< include _referater.qmd >}} -- cgit v1.2.3