From e76fbdcec4160c0807f4e4bf665ec5282bb0d971 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Ian Valentin Christensen Date: Wed, 5 Jun 2024 14:26:20 +0200 Subject: suggest removal of irrelevant perspectives --- worlding/_perspectives.qmd | 12 +++++++++--- 1 file changed, 9 insertions(+), 3 deletions(-) diff --git a/worlding/_perspectives.qmd b/worlding/_perspectives.qmd index 539f342..2cc27ad 100644 --- a/worlding/_perspectives.qmd +++ b/worlding/_perspectives.qmd @@ -4,7 +4,7 @@ Vores valg af metode -- at undersøge aktiviteter og processer hos os selv -- -har været svært for os at skelne +har gjort det svært for os at skelne mellem os selv som forskningsobjekter og som forskere, og vi er endt med en langt svagere dokumentation af vores proces end vi havde forestillet os tidligt i planlægningen. @@ -16,9 +16,9 @@ formodentligt mest oplagt metoder relateret til Aktionsforkning. ## Evidens for læring -Empirisk undersøgelse af, +Fremtidig forskning kunne basere sig på empiriske undersøgelser af, om det vi teoretisk påpeger som potentiale, -er muligt gennem praktiske undersøgelser at påvise -- +er muligt at realisere gennem praktiske feltundersøgelser -- ekempelvis ved A-B tests. Det er her vigtigt at udforme tests, så der skelnes mellem den læring der undersøges, @@ -27,6 +27,7 @@ Her er det ikke nok at afdække testpersonernes IT-færdigheder, da potentialet i dybere læring ikke kun er knyttet til IT-faglig teknik men også færdigheder i at praktisere verdeningsdialog. + + -- cgit v1.2.3