From db3df7fa764023cc546137c15ca49349db9e55f9 Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: Jonas Smedegaard <dr@jones.dk>
Date: Sun, 21 Apr 2024 20:59:40 +0200
Subject: improve evaluations

---
 worlding/index.qmd | 19 ++++++++-----------
 1 file changed, 8 insertions(+), 11 deletions(-)

diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd
index f951000..38413ea 100644
--- a/worlding/index.qmd
+++ b/worlding/index.qmd
@@ -39,6 +39,7 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
 {{< pagebreak >}}
 ## Evaluering
 - [ ] Holder problemformuleringen stadigt?
+- [ ] ...
 
 <!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw -->
 {{< include _teori_og_metode.qmd >}}
@@ -47,37 +48,33 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
 - [ ] Har vi nok teoretisk fundering?
 - [ ] Dækker de erklærede metoder hvad vi rent faktisk gennemfører?
 - [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner?
+- [ ] ...
 
 {{< include _læring.qmd >}}
 {{< pagebreak >}}
 ## Evaluering
 - [ ] Er der brug for flere interviews?
 - [ ] Er vores redegørelse dækkende ift. at danne en vidensgraf?
-- [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia
-- [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV)
-- [ ] Opstilling af model over tentakulær læring ifm. SLV
+- [ ] ...
 
 <!-- https://pad.degrowth.net/5XR69V5rSEm9LwsLNtSXcQ -->
-{{< include _undersøgelser.qmd >}}
+{{< include _digitalisering.qmd >}}
 {{< pagebreak >}}
 ## Evaluering
-- [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform
-- [ ] Afhold interviews
-- [ ] Analyser interviews
-- [ ] Reflektér over sammenhænge på baggrund af interviews
-- [ ] Iterativt arbejde med model over tentakulær læring
+- [ ] Er modellen fyldestgørende?
+- [ ] ...
 
 <!-- https://pad.degrowth.net/ofRbx2f4QcWLR-o_kqTNCQ -->
 {{< include _konklusion.qmd >}}
 {{< pagebreak >}}
 ## Evaluering
+- [ ] ...
 
 <!-- https://pad.degrowth.net/lU8aUxCkR5GNrP-8frklFA -->
 {{< include _perspektivering.qmd >}}
 {{< pagebreak >}}
 ## Evaluering
-- [ ] Læringsformen på RUC, PPL
-- [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af 
+- [ ] ...
 
 <!-- https://pad.degrowth.net/Jt6S4tAhQM-BUrAP-OllCg -->
 {{< include _kilder.qmd >}}
-- 
cgit v1.2.3