From db3df7fa764023cc546137c15ca49349db9e55f9 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Sun, 21 Apr 2024 20:59:40 +0200 Subject: improve evaluations --- worlding/index.qmd | 19 ++++++++----------- 1 file changed, 8 insertions(+), 11 deletions(-) diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index f951000..38413ea 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -39,6 +39,7 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Holder problemformuleringen stadigt? +- [ ] ... {{< include _teori_og_metode.qmd >}} @@ -47,37 +48,33 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). - [ ] Har vi nok teoretisk fundering? - [ ] Dækker de erklærede metoder hvad vi rent faktisk gennemfører? - [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner? +- [ ] ... {{< include _læring.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Er der brug for flere interviews? - [ ] Er vores redegørelse dækkende ift. at danne en vidensgraf? -- [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia -- [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV) -- [ ] Opstilling af model over tentakulær læring ifm. SLV +- [ ] ... -{{< include _undersøgelser.qmd >}} +{{< include _digitalisering.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering -- [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform -- [ ] Afhold interviews -- [ ] Analyser interviews -- [ ] Reflektér over sammenhænge på baggrund af interviews -- [ ] Iterativt arbejde med model over tentakulær læring +- [ ] Er modellen fyldestgørende? +- [ ] ... {{< include _konklusion.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering +- [ ] ... {{< include _perspektivering.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering -- [ ] Læringsformen på RUC, PPL -- [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af +- [ ] ... {{< include _kilder.qmd >}} -- cgit v1.2.3