From d4a110fe352c8216e00a207d1e1b5fa815529c2f Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Tue, 16 Apr 2024 15:39:58 +0200 Subject: fix macro pagebreak --- worlding/index.qmd | 10 +++++----- 1 file changed, 5 insertions(+), 5 deletions(-) diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index 144f74d..04a0a51 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -35,12 +35,12 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). {{< include _baggrund.qmd >}} -{{< newline >}} +{{< pagebreak >}} - [ ] Redegør for relevansen af grafer ifm. at tænke flerdimensionelt vha. hyperlinks {{< include _teori_og_metode.qmd >}} -{{< newline >}} +{{< pagebreak >}} - [ ] Redegørelse for tentakulær læring - [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia - [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV) @@ -48,7 +48,7 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). {{< include _undersøgelser.qmd >}} -{{< newline >}} +{{< pagebreak >}} - [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform - [ ] Afhold interviews - [ ] Analyser interviews @@ -57,11 +57,11 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). {{< include _konklusion.qmd >}} -{{< newline >}} +{{< pagebreak >}} {{< include _perspektivering.qmd >}} -{{< newline >}} +{{< pagebreak >}} - [ ] Læringsformen på RUC, PPL - [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af -- cgit v1.2.3