From c329670836b65fcb0ec599925b1b4ab57e7c534a Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Ian Valentin Christensen Date: Tue, 16 Apr 2024 16:28:37 +0200 Subject: add subtitles to clarify evaluation --- worlding/index.qmd | 5 +++++ 1 file changed, 5 insertions(+) diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index 04a0a51..1cf2d26 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -35,11 +35,13 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). {{< include _baggrund.qmd >}} +## Evaluering {{< pagebreak >}} - [ ] Redegør for relevansen af grafer ifm. at tænke flerdimensionelt vha. hyperlinks {{< include _teori_og_metode.qmd >}} +## Evaluering {{< pagebreak >}} - [ ] Redegørelse for tentakulær læring - [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia @@ -48,6 +50,7 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). {{< include _undersøgelser.qmd >}} +## Evaluering {{< pagebreak >}} - [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform - [ ] Afhold interviews @@ -57,10 +60,12 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). {{< include _konklusion.qmd >}} +## Evaluering {{< pagebreak >}} {{< include _perspektivering.qmd >}} +## Evaluering {{< pagebreak >}} - [ ] Læringsformen på RUC, PPL - [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af -- cgit v1.2.3