From b068bc48d3226c95aa62e9e062d24c89b3bde093 Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: Jonas Smedegaard <dr@jones.dk>
Date: Thu, 9 May 2024 16:37:57 +0200
Subject: semantics: reduction of the process (not the person processing)

---
 "worlding/_l\303\246ring.qmd" | 2 +-
 1 file changed, 1 insertion(+), 1 deletion(-)

diff --git "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" "b/worlding/_l\303\246ring.qmd"
index 868bba5..2646eca 100644
--- "a/worlding/_l\303\246ring.qmd"
+++ "b/worlding/_l\303\246ring.qmd"
@@ -79,7 +79,7 @@ Problemet med den tvedelte læringsmodel er,
 at den studerendes læringsrytme er forudbestemt af underviseren.
 Den studerende får derfor ikke indflydelse på
 *hvad* de lærer, og *hvorfor* de lærer.
-Under tvedelt læring er den studerende reduceret
+Under tvedelt læring er den studerendes læringsproces reduceret
 til et operativt og performativt set af opgaver
 [@Schraube_2024].
 
-- 
cgit v1.2.3