From 8a6eefe8c8f6a1859adffa0a40ce4da8248bdecd Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: Jonas Smedegaard <dr@jones.dk>
Date: Mon, 6 May 2024 19:56:03 +0200
Subject: update TODOs

---
 _TODO.md | 8 ++++++++
 1 file changed, 8 insertions(+)

diff --git a/_TODO.md b/_TODO.md
index 9affedc..d193ef6 100644
--- a/_TODO.md
+++ b/_TODO.md
@@ -61,6 +61,14 @@ Underspørgsmål:
       Scholias og Hypothes.is' navigation af dem,
       og svaret er ved semantisk opmærkning
       og *reel* offentlig adgang
+    * Dette leder oplagt til en lille detour,
+      hvor vi giver konkrete eksempler på semantisk opmærkning:
+      * OCR-scanning af tekster til semantisk id af hvert bogstav
+      * Tilknytning af metadata,
+        enten ifm. OCR-scanning
+        eller hyperlinks i Moodle til DOI og/eller http://worldcat.org/
+      * Tilknytning af metadata ved publicering af artikler,
+        hvor vi oplagt kan pege på XMP-data i vores egen rapport
   * Kan øget navigation siges at styrke god læring?
     * Svar: hvis det er navigation dikteret af teksters eget diktat,
       og dermed også tekster som robust dikterer sig selv begrebsligt,
-- 
cgit v1.2.3