From 5608f4f262947f8cc6eba32f735a472fd6df7050 Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: Jonas Smedegaard <dr@jones.dk>
Date: Sun, 21 Apr 2024 16:57:42 +0200
Subject: tighten examinations

---
 "worlding/_unders\303\270gelser.qmd" | 15 ++++++++-------
 1 file changed, 8 insertions(+), 7 deletions(-)

diff --git "a/worlding/_unders\303\270gelser.qmd" "b/worlding/_unders\303\270gelser.qmd"
index 8afdb52..90990d0 100644
--- "a/worlding/_unders\303\270gelser.qmd"
+++ "b/worlding/_unders\303\270gelser.qmd"
@@ -75,21 +75,20 @@ som åbner viden op og overskueliggør den vha. internettet.
 OWL bruges til at formulere ontologier,
 og hvert ord er altså defineret ud fra hvert andet ord.
 
-## Identificere begreber indenfor tentakulær læring
+## Opstille model for læring
 
-FIXME: Måske danne en liste med Gooseberry,
-og medtage som bilag.
+### Identificere begreber indenfor tentakulær læring
 
-Gooseberry er et program, der henter Hypothes.is notationer til et samlet dokument i et overskueligt format. Programmet er ideelt til at danne et udgangspunkt for ontologiseringen af Schraube's bog.
+Vi vil bruge Hypothes.is til at annotere begreberne i Schraubes tekst.
 
-## Formulere ontologi for tentakulær læring
+### Formulere ontologi for tentakulær læring
 
 Definere en OWL ontologi for tentakulær læring,
 udfra nøglebegreber identificeret i @Schraube_2024 og @Heilesen_2015.
 
 owlontologien skulle fungere som fundament for efterfølgende modellering af konklusionerne fremsat i Ernsts tekst. Herefter kan vi undersøge hvordan digitalisering påvirker læring 
 
-## Introducere model for tentakulær læring
+### Introducere model for tentakulær læring
 
 Visualisere vidensgrafen for tentakulær læring som visuel graf,
 med begreber for pragmatiske "jordnære" aspekter placeret forneden
@@ -98,7 +97,9 @@ og optimale "ideelle" aspekter foroven.
 FIXME: Gennemgå design-overvejelser ved modellen.
 Placeringer, farver, former, udeladelser og andet.
 
-## Identificere svagheder ved IT-redskaber for tentakulær læring
+## Placere digitalisering i vores model for læring
+
+### Identificere svagheder ved IT-redskaber for tentakulær læring
 
 FIXME: Måske danne en liste med Gooseberry,
 og medtage som bilag.
-- 
cgit v1.2.3