From 4bdff83b461dd54be494e08eb801ef5c29d1737f Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Wed, 29 May 2024 07:24:05 +0200 Subject: adjust headline levels for outline --- worlding/_outline.qmd | 26 +++++++++++++------------- 1 file changed, 13 insertions(+), 13 deletions(-) diff --git a/worlding/_outline.qmd b/worlding/_outline.qmd index 9b11a24..51a8e26 100644 --- a/worlding/_outline.qmd +++ b/worlding/_outline.qmd @@ -46,12 +46,12 @@ for sandsynliggørelsen af potentialet for dybere læring, og derfor vil vi også inddrage sociopolitiske overvejelser om valget af de involverede teknologier. -## Problemformulering +### Problemformulering -# Teori +## Teori + +### Tentakulær læring -## Tentakulær læring --- Teorien kan siges at knytte sig til økologiske kognitionsteorier, bl.a. direkte refereret Vygotskijs teori om kilde til udvikling [@Schraube2024, @Larsen2024]. @@ -61,7 +61,7 @@ placerer indhold og materiale på samme dimension, opererer tentakulær læring separate indholds- og materialdimensioner [@Schraube2024]. -## 5-stjernet data +### 5-stjernet data 5-stjernet data er et koncept, som knytter flere teknologier og ideologier sammen. @@ -71,25 +71,25 @@ og dels den videreudviklede vision om en langt mere nuanceret kollaborativ vidensdeling som bl.a. går under betegnelsen *Det semantiske web*. -# Analyse +## Analyse Ved vores analyse af teknologierne anvender vi som eksempel et uddrag af vores egen brug af teknologierne til kollaborativ læsning af @Schraube2024. -## Hypothes.is +### Hypothes.is -## Scholia +### Scholia -## Semantiske noter i Markdown +### Semantiske noter i Markdown -## 5-stjernet data +### 5-stjernet data -# Semantiske tentakler +## Semantiske tentakler -# Konklusion +## Konklusion -# Perspektivering +## Perspektivering Empirisk undersøgelse af, om det vi teoretisk påpeger som potentiale, -- cgit v1.2.3