diff options
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 9 |
1 files changed, 5 insertions, 4 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index 59ae70a..f415f24 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -42,10 +42,11 @@ og dermed rent faktisk understøtter vores læring. Vi forventer ikke at kunne afgøre empirisk, hvorvidt vores læseteknik virker, -da der ikke er nok litteratur på området at bygge ovenpå, -men vi sigter efter at identificere, -om der er træk ved vores læseteknik, -som teoretisk kan sandsynliggøres +da det er kompliceret at afgøre, +dels hvorvidt læring har fundet sted, +og yderligere hvilke faktorer påvirkede læringen. +Vi sigter derfor i stedet efter indirekte at afdække, +om vores læseteknik rimeligvis kan siges at udgøre understøttelse for dybere læring. Vi har derfor formuleret følgende problemformulering: |