summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_kilder.qmd4
-rw-r--r--worlding/_teori_og_metode.qmd4
2 files changed, 4 insertions, 4 deletions
diff --git a/worlding/_kilder.qmd b/worlding/_kilder.qmd
index a2095db..6ec587c 100644
--- a/worlding/_kilder.qmd
+++ b/worlding/_kilder.qmd
@@ -31,7 +31,7 @@ undersøger PPL understøttet af digitale redskaber.
Omkring PPL specifikt
relateret til digitale redskaber mere løst,
-undersøger @Bjørn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning.
+undersøger @Bjorn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning.
Om semantiske digitale redskaber specifikt
relateret til videnskabelig læring mere løst,
@@ -41,7 +41,7 @@ vha. semantisk klassificering af og ræsonnement om mærkatnavne.
@Frederiksen_2016 vejleder bibliotekarer i brug af Hypothes.is.
-@Jørgensen_2018 introducerer TRIN-modellen
+@Jorgensen_2018 introducerer TRIN-modellen
til undersøgelser af teknologiske systemer og artefakter.
@Pressman_2018 vedr. at vores fokus nok vil være produkt mere end state-of-the-art.
diff --git a/worlding/_teori_og_metode.qmd b/worlding/_teori_og_metode.qmd
index 1d7d606..f5f48da 100644
--- a/worlding/_teori_og_metode.qmd
+++ b/worlding/_teori_og_metode.qmd
@@ -33,9 +33,9 @@ Hvordan vil I anvende teori (og metode) på jeres empiri?
--FIXME>
Vi vil analysere de digitale service Scholia og Hypothes.is som teknologier
-med hjælp fra TRIN-modellen [@Jørgensen_2018],
+med hjælp fra TRIN-modellen [@Jorgensen_2018],
som model for begreber og teorier,
-men *ikke* som videnskabelig metode [@Jørgensen_2019].
+men *ikke* som videnskabelig metode [@Jorgensen_2019].
Anvendelsen af Scholia og Hypothes.is ved RUC
kræver at vi forklarer projektorienteret læring (PPL),