summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/index.qmd10
1 files changed, 5 insertions, 5 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd
index d0544e2..481b149 100644
--- a/worlding/index.qmd
+++ b/worlding/index.qmd
@@ -35,14 +35,14 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
<!-- https://pad.degrowth.net/mGHhKvXyQ5SVeTIU11isQQ -->
{{< include _baggrund.qmd >}}
-## Evaluering
{{< pagebreak >}}
+## Evaluering
- [ ] Redegør for relevansen af grafer ifm. at tænke flerdimensionelt vha. hyperlinks
<!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw -->
{{< include _teori_og_metode.qmd >}}
-## Evaluering
{{< pagebreak >}}
+## Evaluering
- [ ] Redegørelse for tentakulær læring
- [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia
- [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV)
@@ -50,8 +50,8 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
<!-- https://pad.degrowth.net/5XR69V5rSEm9LwsLNtSXcQ -->
{{< include _undersøgelser.qmd >}}
-## Evaluering
{{< pagebreak >}}
+## Evaluering
- [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform
- [ ] Afhold interviews
- [ ] Analyser interviews
@@ -60,13 +60,13 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
<!-- https://pad.degrowth.net/ofRbx2f4QcWLR-o_kqTNCQ -->
{{< include _konklusion.qmd >}}
-## Evaluering
{{< pagebreak >}}
+## Evaluering
<!-- https://pad.degrowth.net/lU8aUxCkR5GNrP-8frklFA -->
{{< include _perspektivering.qmd >}}
-## Evaluering
{{< pagebreak >}}
+## Evaluering
- [ ] Læringsformen på RUC, PPL
- [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af