summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/index.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'worlding/index.qmd')
-rw-r--r--worlding/index.qmd26
1 files changed, 25 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd
index 546b9bf..144f74d 100644
--- a/worlding/index.qmd
+++ b/worlding/index.qmd
@@ -33,16 +33,39 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
<!-- FIXME: engelsk opsummering -->
+<!-- https://pad.degrowth.net/mGHhKvXyQ5SVeTIU11isQQ -->
{{< include _baggrund.qmd >}}
+{{< newline >}}
+- [ ] Redegør for relevansen af grafer ifm. at tænke flerdimensionelt vha. hyperlinks
+<!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw -->
{{< include _teori_og_metode.qmd >}}
+{{< newline >}}
+- [ ] Redegørelse for tentakulær læring
+- [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia
+- [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV)
+- [ ] Opstilling af model over tentakulær læring ifm. SLV
+<!-- https://pad.degrowth.net/5XR69V5rSEm9LwsLNtSXcQ -->
{{< include _undersøgelser.qmd >}}
-
+{{< newline >}}
+- [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform
+- [ ] Afhold interviews
+- [ ] Analyser interviews
+- [ ] Reflektér over sammenhænge på baggrund af interviews
+- [ ] Iterativt arbejde med model over tentakulær læring
+
+<!-- https://pad.degrowth.net/ofRbx2f4QcWLR-o_kqTNCQ -->
{{< include _konklusion.qmd >}}
+{{< newline >}}
+<!-- https://pad.degrowth.net/lU8aUxCkR5GNrP-8frklFA -->
{{< include _perspektivering.qmd >}}
+{{< newline >}}
+- [ ] Læringsformen på RUC, PPL
+- [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af
+<!-- https://pad.degrowth.net/Jt6S4tAhQM-BUrAP-OllCg -->
{{< include _kilder.qmd >}}
---
@@ -57,6 +80,7 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
:::
\endgroup
+<!-- https://pad.degrowth.net/qfFl3xiaQWCbpoyNPbNsEA -->
{{< include _planer.qmd >}}
{{< include _opgaver.qmd >}}