diff options
Diffstat (limited to 'worlding/index.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/index.qmd | 26 |
1 files changed, 25 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index 546b9bf..144f74d 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -33,16 +33,39 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). <!-- FIXME: engelsk opsummering --> +<!-- https://pad.degrowth.net/mGHhKvXyQ5SVeTIU11isQQ --> {{< include _baggrund.qmd >}} +{{< newline >}} +- [ ] Redegør for relevansen af grafer ifm. at tænke flerdimensionelt vha. hyperlinks +<!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw --> {{< include _teori_og_metode.qmd >}} +{{< newline >}} +- [ ] Redegørelse for tentakulær læring +- [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia +- [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV) +- [ ] Opstilling af model over tentakulær læring ifm. SLV +<!-- https://pad.degrowth.net/5XR69V5rSEm9LwsLNtSXcQ --> {{< include _undersøgelser.qmd >}} - +{{< newline >}} +- [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform +- [ ] Afhold interviews +- [ ] Analyser interviews +- [ ] Reflektér over sammenhænge på baggrund af interviews +- [ ] Iterativt arbejde med model over tentakulær læring + +<!-- https://pad.degrowth.net/ofRbx2f4QcWLR-o_kqTNCQ --> {{< include _konklusion.qmd >}} +{{< newline >}} +<!-- https://pad.degrowth.net/lU8aUxCkR5GNrP-8frklFA --> {{< include _perspektivering.qmd >}} +{{< newline >}} +- [ ] Læringsformen på RUC, PPL +- [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af +<!-- https://pad.degrowth.net/Jt6S4tAhQM-BUrAP-OllCg --> {{< include _kilder.qmd >}} --- @@ -57,6 +80,7 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). ::: \endgroup +<!-- https://pad.degrowth.net/qfFl3xiaQWCbpoyNPbNsEA --> {{< include _planer.qmd >}} {{< include _opgaver.qmd >}} |