aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_theory_learning.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'worlding/_theory_learning.qmd')
-rw-r--r--worlding/_theory_learning.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_theory_learning.qmd b/worlding/_theory_learning.qmd
index 2fbbfc5..6b880c2 100644
--- a/worlding/_theory_learning.qmd
+++ b/worlding/_theory_learning.qmd
@@ -134,7 +134,7 @@ er det umuligt at konceptualisere, hvad der overhovedet kan læres.
Schraube fremhæver Holzkamps opfattelse,
at følelser spiller en central rolle
-i denne oplevelse af en uoverenstemmelse mellem det lærte og verden.
+i denne oplevelse af en uoverensstemmelse mellem det lærte og verden.
"Holzkamp emphasizes that the emotionality of the learner plays
a central role in the formation of such a discrepancy experience.