diff options
Diffstat (limited to 'worlding/_theory_learning.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_theory_learning.qmd | 3 |
1 files changed, 1 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_theory_learning.qmd b/worlding/_theory_learning.qmd index c51ef2b..c40b68e 100644 --- a/worlding/_theory_learning.qmd +++ b/worlding/_theory_learning.qmd @@ -20,8 +20,7 @@ hvordan hvert aspekt påvirkes, når det optræder i en digital kontekst. Teorien kan siges at knytte sig til økologiske kognitionsteorier, bl.a. direkte refereret Vygotskijs teori om kilde til udvikling -<!-- FIXME: FEJL I KILDEHENVISNING I RENDERET DOKUMENT --> -[@Schraube2024, @Larsen2024]. +[@Schraube2024; @Larsen2024]. @Schraube2024 beskriver læring som en primært subjektorienteret aktivitet. Traditionelt tilrettelægges læring baseret på ideen |