summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_theory.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'worlding/_theory.qmd')
-rw-r--r--worlding/_theory.qmd4
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_theory.qmd b/worlding/_theory.qmd
index f6c112f..b4bd452 100644
--- a/worlding/_theory.qmd
+++ b/worlding/_theory.qmd
@@ -3,14 +3,14 @@
Vores undersøgelse af digitaliseringsinvolverende læseteknik
tager udgangspunkt i teorien om tentakulær læring
[@Schraube2024],
-og inddrager elementer fra teorien Læringstrekanten
+og inddrager elementer fra teorien om Læringstrekanten
[@Illeris2018].
Vores modellering på basis af digitaliseringer
er udviklet parallelt med den digitaliserende læsning
i en iterativ designproces
beskrevet blandt andet i @Stanford2013,
-med akademiske udvidelse af @Pontis2015
+med akademisk udvidelse af @Pontis2015
og inddragelse af metoder fra Stanfords nyere reviderede model,
Frigørende Design (Liberating Design)
[@Stanford2021].