summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_outline.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'worlding/_outline.qmd')
-rw-r--r--worlding/_outline.qmd10
1 files changed, 8 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_outline.qmd b/worlding/_outline.qmd
index 1a2f790..4bff4ca 100644
--- a/worlding/_outline.qmd
+++ b/worlding/_outline.qmd
@@ -6,9 +6,15 @@ Digitalisering er typisk effektiviserende og rationaliserende,
som synes at konflikte med pointer i nyere læringsforskning,
om at læring svækkes af en for operationel, rationel tilgang.
-### Problemformulering
+Problemformulering:
-Kan digitaliseringer styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring?
+ * Kan vores læseteknik styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring?
+
+Underspørgsmål:
+
+ * Hvilke betingelser er gældende for at kunne opnå dybere læring?
+ * Hvilken funktionalitet karakteriserer vores læseteknik?
+ * Hvordan skaber funktionaliteten i vores læseteknik betingelserne for dybere læring?
## Metode