aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_method.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'worlding/_method.qmd')
-rw-r--r--worlding/_method.qmd6
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_method.qmd b/worlding/_method.qmd
index 1c2dc2e..73507e0 100644
--- a/worlding/_method.qmd
+++ b/worlding/_method.qmd
@@ -28,14 +28,14 @@ vi anvender til at komme igennem teksten.
De metoder vi anvender i vores læseteknik
involverer en række digitaliseringsteknologier,
og valget af disse skal vise sig at bære væsentlige træk
-for sandsynliggørelsen af potentialet for dybere læring,
-og derfor vil vi også inddrage sociopolitiske overvejelser
+for sandsynliggørelsen af potentialet for dybere læring.
+Derfor vil vi også inddrage sociopolitiske overvejelser
om valget af de involverede teknologier.
## Redegørelse for læring
Den primære kilde, som analyseres,
-er en (vistnok) spritny teori for læring,
+er en dugfrisk teori for læring,
betegnet tentakulær læring.
Dels anvendes teorien i analysen af læringsværktøjerne