summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_konklusion.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'worlding/_konklusion.qmd')
-rw-r--r--worlding/_konklusion.qmd6
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_konklusion.qmd b/worlding/_konklusion.qmd
index 9dcc051..d9b9212 100644
--- a/worlding/_konklusion.qmd
+++ b/worlding/_konklusion.qmd
@@ -8,7 +8,7 @@ Lærer-styret (FIXME: definitiv?) læring levner kun plads til operationel læri
Læring på RUC er projektorienteret (FIXME: affinitiv?),
som understøtter indholdsrelateret læring.
-Motivation for læring kan skelnes mellem defensiv og ekspansiv læring -
+Motivation for læring kan skelnes mellem defensiv og ekspansiv læring --
om du er presset eller har overskud til nysgerrighed.
Begge former er altid i spil,
men... FIXME.
@@ -19,7 +19,7 @@ Læring på RUC er PPL, som er indeholdt i tentakulær læring.
Digitalisering i forhold til læring er svagt dokumenteret i eksisterende litteratur!
Kun *passive* redskaber belyses,
eksempelvis er Moodle et LMS
-(hvor "L" som i "learning" reelt rereferer til teaching) -
+(hvor "L" som i "learning" reelt rereferer til teaching) --
ikke *aktive* redskaber som wiki-orienterede databaser
og (micro)blogging kommunikationsplatforme.
@@ -32,7 +32,7 @@ Scholia anvendt nysgerrigt og konstruktivistisk
understøtter tentakulær læring.
Konklusion: Digitalisering er ikke kun anvendeligt for operative aspekter læring,
-men også - ved bevidst og målrettet vinkling - for indholdsmæssige aspekter af læring.
+men også -- ved bevidst og målrettet vinkling -- for indholdsmæssige aspekter af læring.
Forlag er motiverede af profit gennem kontrol over publicering,
og derfor motiverede til at fiksere data.