diff options
Diffstat (limited to 'worlding/_kilder.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_kilder.qmd | 11 |
1 files changed, 8 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_kilder.qmd b/worlding/_kilder.qmd index c2e616f..95bc9d3 100644 --- a/worlding/_kilder.qmd +++ b/worlding/_kilder.qmd @@ -1,8 +1,12 @@ # Kildeovervejelser -@Allemang_2020, @Pontis_2015, @Pressman_2018_book, @Sahli_2022, @Springer_2017_ESWC_remote, @Nielsen_2017, @Springer_2021_ISWC, @Fathalla_2023, @Couch_2015, @Heath_2011, @DuCharme_2011 og @Janowicz_2014. +@Allemang_2020, @Pontis_2015, @Pressman_2018_book, @Sahli_2022, +@Springer_2017_ESWC_remote, @Nielsen_2017, @Springer_2021_ISWC, +@Fathalla_2023, @Couch_2015, @Heath_2011, +@DuCharme_2011 og @Janowicz_2014. -https://www.authorea.com/users/6341/articles/107281 om definition af begrebet "vidensgraf". +<https://www.authorea.com/users/6341/articles/107281> +om definition af begrebet "vidensgraf". Evt. ogå kilde til et stærkt citat: "[V]idensgrafer [...] har et stort potentiale for gennemgribende forandring indenfor datavidenskab og domænevidenskaber". @@ -51,7 +55,8 @@ men også påføres logisk ekstrapolering af "missing dots" i sammenlagte grafer @Liu_2022 om prior art vedr. semantisk bibliotekshåndteringssystem. -@Couch_2015 om prior art vedr. effektivisering af læring gennem strukturering af læreingsmaterialet. +@Couch_2015 om prior art +vedr. effektivisering af læring gennem strukturering af læreingsmaterialet. @Venable_2016 introducerer FEDS-metoden til organisering af evalueringer henover et projektforløb. |