summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_kilder.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'worlding/_kilder.qmd')
-rw-r--r--worlding/_kilder.qmd11
1 files changed, 8 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_kilder.qmd b/worlding/_kilder.qmd
index c2e616f..95bc9d3 100644
--- a/worlding/_kilder.qmd
+++ b/worlding/_kilder.qmd
@@ -1,8 +1,12 @@
# Kildeovervejelser
-@Allemang_2020, @Pontis_2015, @Pressman_2018_book, @Sahli_2022, @Springer_2017_ESWC_remote, @Nielsen_2017, @Springer_2021_ISWC, @Fathalla_2023, @Couch_2015, @Heath_2011, @DuCharme_2011 og @Janowicz_2014.
+@Allemang_2020, @Pontis_2015, @Pressman_2018_book, @Sahli_2022,
+@Springer_2017_ESWC_remote, @Nielsen_2017, @Springer_2021_ISWC,
+@Fathalla_2023, @Couch_2015, @Heath_2011,
+@DuCharme_2011 og @Janowicz_2014.
-https://www.authorea.com/users/6341/articles/107281 om definition af begrebet "vidensgraf".
+<https://www.authorea.com/users/6341/articles/107281>
+om definition af begrebet "vidensgraf".
Evt. ogå kilde til et stærkt citat:
"[V]idensgrafer [...] har et stort potentiale
for gennemgribende forandring indenfor datavidenskab og domænevidenskaber".
@@ -51,7 +55,8 @@ men også påføres logisk ekstrapolering af "missing dots" i sammenlagte grafer
@Liu_2022 om prior art vedr. semantisk bibliotekshåndteringssystem.
-@Couch_2015 om prior art vedr. effektivisering af læring gennem strukturering af læreingsmaterialet.
+@Couch_2015 om prior art
+vedr. effektivisering af læring gennem strukturering af læreingsmaterialet.
@Venable_2016 introducerer FEDS-metoden
til organisering af evalueringer henover et projektforløb.