aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_intro.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'worlding/_intro.qmd')
-rw-r--r--worlding/_intro.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd
index 06c48ce..b6e359f 100644
--- a/worlding/_intro.qmd
+++ b/worlding/_intro.qmd
@@ -92,7 +92,7 @@ uden risiko for i stedet at blive mindet om noget,
som vi, måske ubevidst, måske halvejs, havde lært tidligere.
Som teori anvendt til at belyse vores antagne læringsproces med,
-Kunne vi finde mange undersøgelser af PPL med inddragelse af digitalisering,
+kunne vi finde mange undersøgelser af PPL med inddragelse af digitalisering,
bl.a. @Heilesen2015 og @Bjorn2006,
men det lykkedes os ikke at finde noget,
som specifikt handlede om hvorvidt inddragelsen hjalp *dybere* læring.