summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_intro.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'worlding/_intro.qmd')
-rw-r--r--worlding/_intro.qmd9
1 files changed, 5 insertions, 4 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd
index 59ae70a..f415f24 100644
--- a/worlding/_intro.qmd
+++ b/worlding/_intro.qmd
@@ -42,10 +42,11 @@ og dermed rent faktisk understøtter vores læring.
Vi forventer ikke at kunne afgøre empirisk,
hvorvidt vores læseteknik virker,
-da der ikke er nok litteratur på området at bygge ovenpå,
-men vi sigter efter at identificere,
-om der er træk ved vores læseteknik,
-som teoretisk kan sandsynliggøres
+da det er kompliceret at afgøre,
+dels hvorvidt læring har fundet sted,
+og yderligere hvilke faktorer påvirkede læringen.
+Vi sigter derfor i stedet efter indirekte at afdække,
+om vores læseteknik rimeligvis kan siges
at udgøre understøttelse for dybere læring.
Vi har derfor formuleret følgende problemformulering: