diff options
Diffstat (limited to 'worlding/_intro.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 7 |
1 files changed, 4 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index f657104..59ae70a 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -41,9 +41,9 @@ og dermed rent faktisk understøtter vores læring. ## Problemformulering Vi forventer ikke at kunne afgøre empirisk, -hvorvidt vores læseteknik virker -[@FIXME helt kort hvorfor vi aner det for urealistisk], -men sigter efter at identificere, +hvorvidt vores læseteknik virker, +da der ikke er nok litteratur på området at bygge ovenpå, +men vi sigter efter at identificere, om der er træk ved vores læseteknik, som teoretisk kan sandsynliggøres at udgøre understøttelse for dybere læring. @@ -51,6 +51,7 @@ at udgøre understøttelse for dybere læring. Vi har derfor formuleret følgende problemformulering: [@FIXME: omskriv!] +<!-- FIXME: jeg synes egentlig det er formuleret fint --> > Kan vores læseteknik styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring? |