diff options
Diffstat (limited to 'worlding/_bilag_2.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_bilag_2.qmd | 84 |
1 files changed, 42 insertions, 42 deletions
diff --git a/worlding/_bilag_2.qmd b/worlding/_bilag_2.qmd index 9c77846..b69743b 100644 --- a/worlding/_bilag_2.qmd +++ b/worlding/_bilag_2.qmd @@ -1,51 +1,51 @@ # Bilag 2: Kommende opgaver * Opstille masterplan - * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere - (side 88-89 i "den lille røde") - * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem - (side 49-53 i "den lille røde") - * Diskutere overordnet arbejdsrytme - (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde") - * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"? - * Diskutere overordnede arbejdsfaser - (side 93-94 i "den lille røde") - * Skitsere en plan - (side 96-99 i "den lille røde") - * feedback til opponentgruppe - * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde + * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere + (side 88-89 i "den lille røde") + * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem + (side 49-53 i "den lille røde") + * Diskutere overordnet arbejdsrytme + (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde") + * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"? + * Diskutere overordnede arbejdsfaser + (side 93-94 i "den lille røde") + * Skitsere en plan + (side 96-99 i "den lille røde") + * feedback til opponentgruppe + * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde * Give feedback til opponentgruppe - * Læse oplæg hver især - * Annotere oplæg hver især - * Diskutere annotationer - * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik - (side 108-109 i "den lille røde") - * Opstille præsentation af kritik - (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF) + * Læse oplæg hver især + * Annotere oplæg hver især + * Diskutere annotationer + * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik + (side 108-109 i "den lille røde") + * Opstille præsentation af kritik + (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF) * Gennemgå kilder - * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder - * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder) - * Omtale kilder på relevante steder i rapporten + * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder + * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder) + * Omtale kilder på relevante steder i rapporten * Forstå PPL - * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde" - * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her - * interview? + * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde" + * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her + * interview? * Forstå semantiske grafer - * Læse kilder og supergruppewebsite - * Deltage i supergruppemøder og -workshops - * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her + * Læse kilder og supergruppewebsite + * Deltage i supergruppemøder og -workshops + * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her * Forstå konkrete semantiske læringsredskaber - * Anvende Scholia - * Anvende Hypothes.is - * Undersøge lignende alternativer - * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis - * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne - * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne - * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne - * ...overfor alternative ikke-digitale metoder - * ...overfor alternative digitale redskaber - * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer + * Anvende Scholia + * Anvende Hypothes.is + * Undersøge lignende alternativer + * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis + * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne + * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne + * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne + * ...overfor alternative ikke-digitale metoder + * ...overfor alternative digitale redskaber + * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer * Hvad er "Succes" i forhold til konkret anvendelse på afl. tidspunkt? - * Problemformulering - * Evalueringskriterier - * ... + * Problemformulering + * Evalueringskriterier + * ... |