summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_bilag_2.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'worlding/_bilag_2.qmd')
-rw-r--r--worlding/_bilag_2.qmd84
1 files changed, 42 insertions, 42 deletions
diff --git a/worlding/_bilag_2.qmd b/worlding/_bilag_2.qmd
index 9c77846..b69743b 100644
--- a/worlding/_bilag_2.qmd
+++ b/worlding/_bilag_2.qmd
@@ -1,51 +1,51 @@
# Bilag 2: Kommende opgaver
* Opstille masterplan
- * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere
- (side 88-89 i "den lille røde")
- * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem
- (side 49-53 i "den lille røde")
- * Diskutere overordnet arbejdsrytme
- (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde")
- * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"?
- * Diskutere overordnede arbejdsfaser
- (side 93-94 i "den lille røde")
- * Skitsere en plan
- (side 96-99 i "den lille røde")
- * feedback til opponentgruppe
- * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde
+ * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere
+ (side 88-89 i "den lille røde")
+ * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem
+ (side 49-53 i "den lille røde")
+ * Diskutere overordnet arbejdsrytme
+ (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde")
+ * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"?
+ * Diskutere overordnede arbejdsfaser
+ (side 93-94 i "den lille røde")
+ * Skitsere en plan
+ (side 96-99 i "den lille røde")
+ * feedback til opponentgruppe
+ * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde
* Give feedback til opponentgruppe
- * Læse oplæg hver især
- * Annotere oplæg hver især
- * Diskutere annotationer
- * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik
- (side 108-109 i "den lille røde")
- * Opstille præsentation af kritik
- (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF)
+ * Læse oplæg hver især
+ * Annotere oplæg hver især
+ * Diskutere annotationer
+ * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik
+ (side 108-109 i "den lille røde")
+ * Opstille præsentation af kritik
+ (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF)
* Gennemgå kilder
- * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder
- * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder)
- * Omtale kilder på relevante steder i rapporten
+ * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder
+ * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder)
+ * Omtale kilder på relevante steder i rapporten
* Forstå PPL
- * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde"
- * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her
- * interview?
+ * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde"
+ * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her
+ * interview?
* Forstå semantiske grafer
- * Læse kilder og supergruppewebsite
- * Deltage i supergruppemøder og -workshops
- * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her
+ * Læse kilder og supergruppewebsite
+ * Deltage i supergruppemøder og -workshops
+ * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her
* Forstå konkrete semantiske læringsredskaber
- * Anvende Scholia
- * Anvende Hypothes.is
- * Undersøge lignende alternativer
- * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis
- * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne
- * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne
- * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne
- * ...overfor alternative ikke-digitale metoder
- * ...overfor alternative digitale redskaber
- * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer
+ * Anvende Scholia
+ * Anvende Hypothes.is
+ * Undersøge lignende alternativer
+ * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis
+ * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne
+ * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne
+ * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne
+ * ...overfor alternative ikke-digitale metoder
+ * ...overfor alternative digitale redskaber
+ * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer
* Hvad er "Succes" i forhold til konkret anvendelse på afl. tidspunkt?
- * Problemformulering
- * Evalueringskriterier
- * ...
+ * Problemformulering
+ * Evalueringskriterier
+ * ...