diff options
Diffstat (limited to 'worlding/_FIXME_digitalisering.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_FIXME_digitalisering.qmd | 44 |
1 files changed, 0 insertions, 44 deletions
diff --git a/worlding/_FIXME_digitalisering.qmd b/worlding/_FIXME_digitalisering.qmd index 035a7a9..4d86e8e 100644 --- a/worlding/_FIXME_digitalisering.qmd +++ b/worlding/_FIXME_digitalisering.qmd @@ -197,50 +197,6 @@ Raffinere ontologien til at bruge Schraubes tekst som rygdækning: Hvor hvert begreb henviser til annotationer i hypothes.is, som igen henviser til Schraubes tekst. -## Analyse af PPL overfor konkurrerende læringsformer - -FIXME: Kortlægning af PPL *idealer*, -overfor eksempelvis individualiseret læring (individualized learning) -[@Heilesen2015]. - -(kritik: Et livslangt studie i bare een teoretiker kan være nysgerrighed -efter nye *vinkler* i en worlding dialog -- -du kan være nysgerrig *om* en identitet fremfor *på trods* af identitet) - -FIXME: Kortlægning af PPL *rammer* -- -f.eks. indkøb af flip-overs/tavler/stole, -og valg af arkitektur til institutionens bygninger. - -FIXME: Kortlægning af PPL *stimulering* -- -f.eks. ved skemalagt introduktion af rutiner -(som det skete for bibliotekssøgning og Thirdroom, -men ikke for kollaborative digitale ressourcer som wikis, -eller tidsstyring som kalender og mødebooking). - -FIXME: Kortlægning af PPL *styring* -- -f.eks. ved løbende rådgivning (mest synligt i vores "seminarer") -og sanktionsmuligheder -(at gruppen ikke fuldtidsstuderer har ingen konsekvens før eksamen). -[se "Directing the students" i @Heilesen2015]. - -## Visualisering af IT anvendt i PPL - -Udfra semantiske annotationer og kortlægninger, -danne beskrivende visuelle grafer om IT-brug indenfor PPL. - -### Evaluering af vores model anvendt på PPL - -Kvalitativt interview med f.eks. Signe Berri -hvor vi præsenterer vores mapping af PPL ind i vores model, -og får hendes feedback på -hvor genkendelig hun finder vores præsentation af teorien. - -<!-- FIXME: noter fra tidl. grupper - -[FIXME: -Nedenstående kapitel skal omskrives til hvad vi *har* undersøgt -fra nuværende interne arbejdsnoter om hvad vi *kan* undersøge] - ## Prior art Måske plukke noget herfra (og kigge efter flere lignende oversigter): |