diff options
Diffstat (limited to 'use')
-rw-r--r-- | use/_actors.yml | 46 | ||||
-rw-r--r-- | use/index.qmd | 88 |
2 files changed, 0 insertions, 134 deletions
diff --git a/use/_actors.yml b/use/_actors.yml deleted file mode 100644 index b02c604..0000000 --- a/use/_actors.yml +++ /dev/null @@ -1,46 +0,0 @@ -author: -- name: Asger Bang Kierkegaard -# orcid: - url: https://thirdroom.org/people/asger - email: stud-kierkegaar@ruc.dk - affiliation: - - ref: imt - roles: writing - equal-contributor: true -- name: Christina Maria Christensen -# orcid: - email: stud-christinac@ruc.dk - affiliation: - - ref: imt - roles: writing - equal-contributor: true -- name: Mads Løjmann Jensen -# orcid: - url: https://thirdroom.org/people/mads-lojmann - email: stud-madje@ruc.dk - affiliation: - - ref: imt - roles: writing - equal-contributor: true -- name: Zahed Noos -# orcid: - url: https://thirdroom.org/people/zahed - email: zahed@ruc.dk - affiliation: - - ref: imt - roles: writing - equal-contributor: true -# corresponding: true -- name: Hans Christian Asmussen - orcid: 0000-0003-3862-724X - url: https://forskning.ruc.dk/da/persons/hcha - email: hcha@ruc.dk - affiliation: - - ref: imt - roles: supervision -metadata-files: - - ../_affiliations.yml -copyright: - holder: Asger Bang Kierkegaard, Hayat Hmouda, Mads Løjmann Jensen and Zahed Noos - year: 2024 -license: "CC BY-SA" diff --git a/use/index.qmd b/use/index.qmd deleted file mode 100644 index f587f18..0000000 --- a/use/index.qmd +++ /dev/null @@ -1,88 +0,0 @@ ---- -title: | - Anvendelser af vidensgrafer \ - til kollaborativ akademisk læring -subtitle: | - HumTek-23, Basisprojekt 2 \ - eksamensgruppe S2424791025 -metadata-files: - - _actors.yml - - ../_report.yml - - ../_draft.yml -format: - html: default - pdf: - output-file: S2424791025 - -# FIXME: drop before final release -nocite: | - @* - -breaks: false - ---- - -# Abstract -<!-- FIXME: Skriv engelsk opsummering --> - -# Problemfelt - -Anvendelse af grafbaserede læringsredskaber - -## Problemformulering - -<!-- Hovedproblem --> - -Hvordan kan graf teori bruges som teknologisk værktøj for visualisering af Individets indlæringsforståelse, adfærdsmønstre og praktiske tendenser. - - -Hvordan kan graf teori anvendes til at bedre formidle emner? - - -Hvilke løsninger er allerede til rådighed? - -Findes der hjemmesider eller kodningsværktøjer til at fremstille graf teori? - -Er der eksempler på undervisning baseret på graf teori? -<!-- -Underspørgsmål om sproget RDF som teknologisk system, -til at sikre dækning af TSA ---> - -*Hvordan fungerer grafsproget RDF, -til at formulere og sammenligne akademiske begreber?* - -<!-- -Underspørgsmål om konkret anvendelse af vidensgrafer -indenfor et eller flere videnskabelige felter, -til at sikre dækning af STS ---> - - -*Hv...?* - -FIXME - -# Forundersøgelser - -Hands-on brug af eksisterende semantiske læringsredskaber -i [supergruppen]. - -Skitsering og belysning af fremtidsscenarier -med læring understøttet af grafbaserede læringsredskaber, -og diskussion af styrker og svagheder -sammenlignet med nuværende læringsredskaber -anvendt ved 1. semester på RUC HumTek bachelor-studiet. - -[supergruppen]: ../graph/index.qmd - "Samarbejdet på tværs af de graf-undersøgende projektgrupper" - -# Referenceliste {.appendix} - -<!-- https://pad.degrowth.net/8krqOrqnR0iAIExDTtTrxw# --> - -\begingroup -\raggedright -::: {#refs .foo} -::: -\endgroup |